• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 15 anys 9 mesos #7280

opsss he parlat amb el nom del meu pare!! :(:(:(:( wenu ke volia parlar desde el meu nom ..pero esta registrat el seu nom i no me donat compte..buenu lo k volia dir.. ke nomes hi han pares en aquest foro ?? :(:(:( :-| :-| :-|
D@viD50!N!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 15 anys 9 mesos #7286

Nouespai ,tu si que et vas fotre un castenyot el dia que vas coneixer l'Elena :mrgreen: :mrgreen: .Vas fer molta sort ,encara amb més motiu visca les castanyades.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 15 anys 9 mesos #7452

Dacort amb el jepi nosaltres en Valencia no hi celebrem res en tots anys sols la visita als difunts, el que passa es que a les escoles els mestres d'angles en parlen de la tradició de allá i els nanos tan sols heu veuen com un divertiment ,nosaltres no estem d'acort no es tradició nostra, el que passa es que els nanos pel que fá els meus no h'antenen. Adeu

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 15 anys 1 mes #15437

Jo ni una cosa ni l'altra, perquè els dies coincideixen amb els del Salò del Manga i no tinc temps de fer mes coses
(però no negaré que no menjo castanyes)
Els herois acaben morint... Però les llegendes viuen per sempre!

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 15 anys 1 mes #15845

Kira no creus k has respos massa tard? xD! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 15 anys 1 mes #15846

I em torna a passar igual ho torno a dir desde el nom del meu pare!
No i he pensat!
el que e dit anava en nom meu..!
D@viD50!N!

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12