|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Em sembla ke us heu refredat una miketa.
Ja heu parlat amb els pares x trobar un lloc i unes dates ke vagi bé a tots (grans i petits) ?? Va home, no deixeu ke es refredin, ara els tenieu engreskats. Feu una proposta seriosa, abans de ke ells s'adelantin a la vostra i s'hagi d'anar postposant. Proposeu diferents dates i diferents llocs, podeu aprofitar el kalendari de kedades ke s'ha penjat i demaneu que la d'un mes en koncret sigui la dels joves :D :D Segur ke no us saben dir ke no :D :D |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
si del k estas parlant es de lu d'anar a port aventura stik amb tu pk ya tink ganes de disfrutar de les atraccions del park!!! :D :D
|
|
|
jo també pero capita maranya ja savem ki ets almenys jo.....
jejeje tobe continuara :D :D :D :D |
|
|
kuant de temps sense escriure!! xD!!!
HeeIIS!! ke amb mi tmb i conteu!! xD! com molt ja an dit la podem fer al abril... HUES SEMBLA?? dws!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: D@viD50!N!
|
|
|
Holaaaaaa!!!!!!!!
en akesta kdd d'albanyà uns kuans em estat parlant de kuan podiem fer lo de port aventura i em kedat k mes o menys seria per primavera perk es kuan komensa a averi mes bon temps...... nu se a mi mes igual pero ens ariem de decidir..... jo e dit k estava dacord en ferla per abril kom a dit en willcat.... ueno adew carla :D |
|
|
si..si primavera..nu??¿?¿?¿
crec k es millor... D@viD50!N!
|
|
|
Ja podeu anar fent guardiola.. perque la entrada del port aventura VAL UNA PASTA...i a casa som molts
|
|
|
Això...que estalviin...que s´han de pagar l´entrada....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
si home!!
D@viD50!N!
|
|