• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Em presentu fa 19 anys 9 mesos #5395

Hola
em dic carla i tink 13 anys.
una mika tard per presentarme pero bueno...
soc la filla gran de tiramillas.
e anat a les kdds de Montblanc, Puigcerda, Vilanova, Peñiscola, Sant Pere Pescador i l´11 de setembre.
La majoria ja em coneixen i els k no fins mol aviat.

adeu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Em presentu fa 19 anys 9 mesos #5398

Hola Super Carla,a tu no cal dir-te benvinguda doncs ja fa molt temps que ets de la família totcamping.cat :D el que passa es que et feia mandra conectar-te :roll: .esperem veure't per aquí i el raco dels joves a veure si i teniu moviment .Una abraçada ben forta desde Navarcles.BENVINGUDA :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Em presentu fa 19 anys 9 mesos #5490

Un besazo guapetona.
Y otro bien grande para Paula.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12