Benvingut,
Convidat/da
|
|
L’ A U T O © A R A V A N A !!!!!!!
L’autocaravana es guapa perquè no entén ni papa, em porta a passejar i m’ensenya la terra el sol i el mar. Te tres rodes que la gent li diu potes, si plou m’hi fico dins un pou i aixi no plou. Quan vaig caminant vaig xiuxiuejant. Pau (9 anys) Soc el fill del nouespai...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Pau, molt bé!!!, m'agradat molt li ensenyaré a les meves filles (Mar i Alba) a veure si s'animen.
Ens veiem a 'Ager. ![]() Carlos Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Molt bé, Pau! Segur que no és el primer poema que escrius, oi? Doncs escriu-ne molts, de poemes (i de contes, i de pensaments). Veuràs que cada vegada et resultarà més fàcil escriure. Enhorabona!
|
|
Pau, et felicito, has escrit un poema molt bonic !!!
... que potser ens el recitaràs a Àger ??? Continua així, plasmant en un full els teus pensaments; de aquí força temps, quan siguis gran i els tornis a llegir, et portaran molts bons records. Molts petonets ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Molt bona la poesia, Pau.
Continua així i de tant en tant regala'ns poemes com aquest. Salutacions, Marce. Nota al webmestre: vés amb compte amb aquesta mena de fils, que ja et veig organitzant els Primers Jocs Florals Campistes per la primavera vinent ![]() ![]() ![]()
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Pau!! m´ha agradat molt el teu poema!! es nota que t´agrada l´auto!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
No se qui es aquest Pau,però si es el que em sembla, es un expert autocaravanista que podria donar lliçons a algun incult com jo
![]() ![]() ![]() Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Moltes gracies a tots!
Soc el fill del nouespai...
|
|
ara que tinc 11 anys l'he vist i m'he enrecordo i em dona bons records gràcies.
|
|
Jepi va que soc jo el fill del webmestre.El Pau.
|