• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4007

Wuolas soc el pau i em nomeno LeBROn espero k no le lieu gaire per ki pk si no... :mrgreen: :mrgreen: jo per lo de port aventura botare k si animeuse
AAAAAAAAA i vigileu k per aki dins del raco dels joves hi ha un pare(el tio uilson) :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4014

Hola Lebron sigues benvingut,estas a casa teva,...encara que em sembla que jo si que et tinc a casa meva. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4018

Que no et passi res, Jepi, que aquí tenen un altre front per atacar!!

Benvingut LeBRON, porta't bé!!!

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4027

Jo encara diria més...porta't bé.
:5} :5} Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4052

Hola LeBRON:

Benvingut a pista !!
Ja saps la teva possició: en defensa, individual a sobre del poste baix contrari (un tal Jepinson) i en atac de moment a sac amb penetracions pel mig de la zona per trencar-la i anar a Port-Aventura.

Ves amb compte de fer els deures perque si no et saps les jugades, surts de pista ràpidament. :mrgreen: :mrgreen:

:arrow: Una xocada !!

Coach-TioWillson

PD: Saps a quina lliga juga el capitamaranya ?

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4105

Jo sí, jo sí!!
Diria que a aquest "tio" (i mai tan ben dit) juga per la regió central. Em sembla que la seva feina és fer de base, per allò de que juga per sota, sense destacar massa. La seva feina però es nota. Sovint mou els fils de l'equip i fa anar tothom de corcoll.
El nom concret de l'equip no sé si dir que fa referència a una Vila (però no pas catalana) o bé ha adoptat un nom estranger.
Si aquest és el famós capità... Compte! Jo trobo que fa cara de no haver trencat mai cap plat però... ostres, n'hi ha que enganyen!!

M'equivoco de gaire??

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4154

Sembla k no sabem llegir. RACÓ DEL MÉS JOVES.
Se puede decir más alto pero no más claro. Molt bé això de coleguilles, benvingus i xoca, però és el seu espai.
Hauran de posar pwd x entrar ??

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4159

Mireia:
Només és un tema de temps... ja ho veuràs.
Quina manía !!

Que el jugador aquest que tu dius, que juga de base a un equip de la catalunya central, té el cognom d'una ciutat de castelló, i que va jugar les semis de la Champions 2006 i van de groc per més senyes, NO te res a veure amb el Capitàmaranya !!!
Que t'has equivocat amb el teu pronòstic... al temps.
Que no és d'aquell tipus de jugadors que en un moment donat capgiren el seu status i semblen el que no són. Ja ho voldría ell !!!.

Mireia, busca per una altra lliga o un altre esport, perque aqui rien de rien.

Maranya: La que estàs liant !!! Ja sabem que aquí no és el lloc més indicat per les disputes d'adults, però la culpa la tens només tú.
Fes el favor de sortir a la pista, com deu mana, amb número i el nom a la part del darrera de la samarreta, que segur que t'estàs partint amb aquesta polemica.
Després, ja ens passarem al foro general i no hauràs de passar password OK?.

Salutacions des de Navarcles. :mrgreen: :mrgreen:

Jesús - Tiowillson

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4246

HIIS!! TOTS CAP A FORA COM DIU EL CAPITAMARANYA:racó dels mes joves aparlar a un altre lloc! :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: + JOVES :mrgreen: :mrgreen:
D@viD50!N!

Re: Ja soc aki!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4621

Tots els k no an votat sobre ki es el capita maranya k votin a la enquesta ni a una el reco dels joves i una altre en el noseque del sastre :D :D

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12