• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Musica fa 14 anys 1 mes #26002

Hola gent, ya veig k aixo esta molt mort aqui no comenta ningú xd y per donar una mica de xispa a la cosa fico aqui una enquesta per veure kina musica us agrada mes xd perke mira no se m'ha donat per comentar a veure si algu s'anima. :D i kom a opcions de les enquestes son aquestes.

ESTE POST QUEDA SUSTITUIDO POR MUSICA2
<div>----»&#1109;&#963;&#1103;&#1090;&#1103;&#945;&#967;«----<br><div><br></div></div>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Musica fa 14 anys 1 mes #26006

Bon tema el de la música.Ami m'agrada tot,depen del moment i amb qui estas.I trobo a faltar el folk que es un dels meus preferits.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Musica fa 14 anys 1 mes #26018

Hola sortrax,
Podries afegir folk, clàsica, etc. i així la enquesta serà més amplia i veurem quin tipus de mùsica escoltem (entec que a la AC). :)

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12