Benvingut,
Convidat/da
|
|
Si visiteu la pagina www.jouscout.com/ hi trobareu to un regitzell de temes i coses per fer amb la canalla i "no" tant canalla,
es la pàgina d'un "ex"-escolta de Balsareny a qui de petit l'anomenavem Jou i així li a quedat, és una de les pàginas més recomenades en el mon de l'escoltisme i del lleure en general. En aquesta pàgina també trobareu recursos per quan els "reis" de la casa pasan a dimonis :twisted: , Bé aixi que ja sabeu, eduquem les criatures pq mai deixin de tenir un nen dins :D |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Se m'ha fet tard i ara no m'hi puc capbussar com la pàgina es mereix, però pel poc que he vist, és molt bona.
A "favoritos". Gràcies !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Moltes gracies per la pagina, Adalbert l'altre informacio dels iglus mol xula tambe, pero ara per ara tenim els caps de setmana a tope.
Jo com l'Eva, a favoritos. Josefina |
|
Hola Adalbertm
Gràcies per la informacióm, com diu Fina caps de setmana plens i com diu Eva a Favoritos. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Esta molt be aquesta pagina.
Moltes gracies, com diuen els companys, a favoritos |