Benvingut,
Convidat/da
|
|
Holaaaaa!! m'he registrat ara mateix, volia saludar-vos, aqui s'afegeix una nova jove caravanista...doncs dir que si anireu molts a port aventura a Halloween?? el cap de setmana del 16?? es per fer una pinya wapa!! que en dieu???
un petó!! :mrgreen: |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nadie me dice nada...
![]() |
|
Hola La_NoElia, benvinguda siguis al forum, espero que t'agradi i et sentis ha gust.
Referent a l'assistencia al Port aventura ja hi tobaras un fil obert crec que la llista gairebè ni han un centenar. Salut |
|
Benvinguda al forum desde Castelldefels
|
|
Benvinguda al foro, si aquest cap de setmana vas a port aventura trobaras el parking ple d'ac, si hi vas ens trobarem alla, hi haura molta gent que portara alguna cosa vermella per que els reconeguin
Salutacions |
|
Hola Noelia, benvinguda siguis al fòrum HF
Em fa l'afecte que tota aquesta colla de joves que tenim per aquí al fòrum estan un pèl adormits!!! :roll: Nois, a veure si us treieu una mica la son de sobre i acolliu a la Noelia com cal. :mrgreen: Va, que reclamaveu un racó per vosaltres i em sembla que està més mort que viu martell, a veure si l'animeu una mica!!! brindem a10 ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|