• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Novata! fa 15 anys 2 mesos #13860

holaaa! ja m'he registrat!!!!!!!!! dance
soc l'Andrea (jave4). M'he registrat per culpa d'una del foro.. la Carla.. jeje! 8-)

A veure si els joves parlen més aquí , que abans de registrar-me no hi veia gaire insterés eh! C=

bueno.. avera si es xarra més per quí ehh!

BesooooooS!(K) *BaRnA* :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13862

Hola Andrea,benvinguda al foro.Esperem que els mes joves us animeu a partcipar d'aquest bonic lloc de trobada.Ja els hi dire a la meva colla que estàs conectada per aquí doncs fa molts dies que al raco jove ningu no es mou.
Una abraçada a tu i a la teva família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13873

Moltes gràcies JEPI! :-P
Algú tenia que torna a fer funcionar el racó dels joves oi¿ A veure si intentem fer k "rutlli" jeje

Una abraçada a tota la familia, i sobretot a TU! 8-)
Demà és el meu aniversari!!!!!!!! Enrecorde-vos ehh! jejeje C= Ja faig 14 anys! =)

Petonetssss! (K) *Bcn_

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13888

bufff!!! ma costat pero al final te convençut perque et registresis.....
ueno com diu en jepi feia molt de temps que ningu parlava
potser algun dia conseguim que el racó dels joves funcioni com el dels adults..... ejej ho veig una mica lluny......
bueno m'en vaig ja cap al cole que encara em queden dues hores de classe :(

aDeUuU!!!

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13890

Bueno Drea i Carla ,espero que tingueu sort amb aixó de fer rutllar el racó dels joves,pero si ha algu que ho pot fer segur que sou vosaltres,Je,je,Je, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: que pilotes que soc.
EEEEEEEEIIIIIIIIII i res d'arribar tart a classe per culpa del foro ehhh.
Permolts anys per demà Andrea.Que els disfrutis molt i que ho passis amb la gent que t'estima.....
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13903

Gràcies Jepi! jeje :mrgreen: trankil JEPI.. k no arribarem tard ehhh! jo entro a les 15:30h. =)=)

Avera carla.. kuan pudem keda tu i yo¿ sempre diem el mateix jjeje! a mi maniria b keda el 26 ehh pudiem sta al NEW PARK i no s.. i si saklopa mes peñaa miyooo! :-P kines ganetes de veurat yaa! em despavilar a la gent ehh k si no aixo no tiraaaaa :D

Petunettts!(K)

*Bcn_

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13911

Eiii!!!!! que em sembla que et conec!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Enhorabona per registrar-te!!!!!
Per cert , el missatge des d´on l´has escrit??? és que a esa hora no hauries de ser a classe??? :evil: Tranquila, que no li diré a la teva mare!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13941

HooLaaa! 8-)
Marta, no estaba haciendo campana ni nada de eso.. jaja :mrgreen: lo que pasa es que esta mañana me encontraba muy mal i no he ido a el instituto. Pero ahora todo perfecto! Me encuentro muchisimo mejor! Ahh! dile a la Alba que se registre jajaj bueno Marta recuerdos a toda la FAMILYY! :D i tengo ganitas de veros yaa! BeSooS!(K)

Carla, el partit que te dit que feiem amb els nois.. emm.. guañaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaT! enu anavam am els entrnadrs sas¿ peru enuuu jaja peru el k pasa k ells eren 13 me su menusss i nusatras erem 6 mes els dos ntrenadrs vamos 8 jajajaa! :mrgreen: :mrgreen: a per cert!!! em kedat 3-2.. no e marcat peru mu e pasat d koña nenyyy!! i cumentammm xfaa! =)
flog-> www.fotolog.com/andretta_6 jaja xD uapaaa ya ma diras algu lu d keda ehhhh! =) Carla.. pudriem dir alguna cosa per ki d keda noo¿ jaja enu.. :-P

INTERESSATS ya sabeu ehh! kuntacteuuuu am mi i la karlaaa! =) Per a totes la GENT.. seria un disabtee (ns agradaria el 26). Jepi, Mercè67, Mireia, Tiwillson.. COMUNIQUEU!! :D :D

Petons Foristeeeess! =)

*BcN_
<div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13988

Andrea, un peto ven fort par tu al Victor i als pares hola

Re: Novata! fa 15 anys 2 mesos #13991

Gràcies PAYVI, records també per a vosaltres! Petonets!(K) 8-)

AdeUuUuUu*

*BcN_
<div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12