Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola
Edito amb preu, característiques, i fotos. Darrerament no sortim regularment (ni quasi irregularment). Tota la temporada hi ha partits dels nens, a vegades fins a 3 un mateix cap de setmana. Tres dies per Setmana Santa, tres dies més per Nadal, i dues setmanes a l'estiu, és tot el que hem fet darrerament, i la cosa no millorarà. O sigui que tanquem una etapa, i més endavant ja veurem. En demanem 40.500 eur (es pot ajustar una miqueta, però dins el raonable) Si coneixeu algú que busqui una captuxina per 5 persones, amb molt pocs km (47.800), us agrairé que m'ho comenteu. Porta els extres habituals (placa solar, "refrigerador per evaporació" Neil, inversor ona pura potent, bateria nova d'habitacle i també de motor, alarma de gas, alarma, NASA per control de bateria, portabicis. Motor de 150 CV Contacte, per aquí mateix. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Xavi_ZixxeR.
|
|
Uff! em sap molt de greu.
Si serveix d'alguna cosa, t'explico la nostra experiència: nosaltres , la família, vam passar també una època molt difícil amb l'autocaravana; els fils es feien grans, els caps de setmana s'omplien d'activitats que feien molt difícil pujar a l'autocaravana i desconnectar. Quan no era per l'esplai era per les seves activitats esportives, o temes familiars i algun de laboral... Han estat uns 3 anys de sequera, de poques sortides i alguna emprenyamenta meva quan veia que l'auto no es movia i tal, que no l'aprofitàvem, tret dels periodes clàssics: estiu i algun cap de setmana llarg. A vegades tornava del pàrquing on la tenim ( i on només hi anava a fer manteniment) amb el ferm propòsit de vendre-la; llavors la meva dona em treia la idea del cap :-D . Però de mica en mica vam sortir d'aquesta dinàmica i hem tornat a les sortides més sovintejades, amb el bonus que ja no venen els "nens", són més lliures. També afegir que en aquesta època de sequera de sortides vam probar fer escapades "tradicionals" ( rotllo hotel i tal) i per mi no era el mateix, no es podia comparar...quan has tastat la llibertat de l'autocaravana, romandre estàtic en un establiment se'n feia incomparable. Sobre el preu de segona mà de la vostra auto, crec recordar que a les revistes franceses del sector acostumen ) o acostumaven) a penjar preus d'autocaravanes segons l'any de fabricació. O si trobes algun distribuïdor que en vengui de 2 mà pots consultar els seus PVP de 2a mà de vehicles equiparables, via web, i establir un preu competitiiu,suposo que els distribuïdors deuen aplicar un marge de benefici força elevat que tu pots escurçar i fer un preu atractiu. Salut i encert! i ànims! segur que tard o d'hora tornareu al turisme itinerant.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies.
Ha costat molt decidir-nos, però de moment farem això, perquè quan poguem tornar a sortir, com dius, serem menys i no ens caldrà una auto tan grossa. De fet, ja passa ara mateix, doncs els dos "petits" (15 i 12) sí que venen sempre, però el gran (en farà 22) ja havia dit que aquest estiu no vindria amb nosaltres, i els caps de setmana ja fa temps que no ve. L'elecció del model va estar 100% condicionada perquè necessitàvem 5 places. Quan hi tornem, quasi qualsevol model ens anirà bé, potser llavors agafem alguna cosa més petita. Tenir-la parada, pagant aparcament, assegurances, haver de passar ITV i alguna revisió... no ens val la pena. |
|
Quina pena Xavi, però tot són etapes. Nosaltres vam tenir sort que la nostra filla i el nostre fill no van fer mai esport a nivell competició, amb la qual cosa vam fer unes quantes temporades de camping fix amb la caravana molt aprofitades.
Si finalment us la veneu, sempre us podeu anar treient el "gusanillo" amb algun lloguer. Jo opino com tu, en un hotel no cal que m'hi busquin. Mercè & Cia.
|