• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Busquem una caravana se segona mà! fa 10 anys 10 mesos #46208

...Enhorabona Rita !!!

Ara ja no tindreu excusa per no anar de vacances.

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Neus.

Re: Busquem una caravana se segona mà! fa 10 anys 10 mesos #46218

Enhorabona per la compra!!
Hi ha un sistema , que es la tarjeta ACSI i els campingc xecs que surt la nit dper coche+cv/carro+ 2 persones+ llum per 16 €.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Busquem una caravana se segona mà! fa 10 anys 10 mesos #46219

Com comenta matrix, tant els Campings-xecs com la tarjeta ACSI son dues modalitats que et permeten l'estada en campings (fora de temporada alta) a uns preus molt avantajosos:

www.campingcheque.es/
www.eurocampings.es/es/europa/

Re: Busquem una caravana se segona mà! fa 10 anys 10 mesos #46222

Neus ha escrit:

Com comenta matrix, tant els Campings-xecs com la tarjeta ACSI son dues modalitats que et permeten l'estada en campings (fora de temporada alta) a uns preus molt avantajosos:

www.campingcheque.es/
www.eurocampings.es/es/europa/

Ok, gràcies ho mirarem! Ja que el que surt més car d'aquestes coses és la estada. I en t :blink: emporada alta i prop de platja imagino que no hi ha més remei que pagar els preus desorbitats que hi ha..oi?

Re: Busquem una caravana se segona mà! fa 10 anys 10 mesos #46231

Hi han que podes fer servir la primera setmana de juliol o l´ultima d´agost... es qüestiò de mirar un per u.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Busquem una caravana se segona mà! fa 10 anys 10 mesos #46248

Hola Rita:

Com diu la marta (matrix) hi han campings que acepten aquestes modalitats de pagament o bé durant els 8/10 primers dies de juliol o be a partir de l'última setmana d'agost.

Per altre banda, en el nostre pais, dona igual que el càmping estigui a la platja o a la muntanya, generalment tots tenen tarifes astronòmiques.

Salutacions

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46301

I si demanem la tajeta del totcamping ens fan un petit descompte a campings de Catalunya¿

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46302

Hola Rita

Més enllà de petits descomptes en alguns tallers o botigues afil·liades, crec que no hi ha res més.

Salutacions

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46346

Hola! Vaig veure que aqui parlaveu de l'estafa de l'anglès o no ser com se l'anomena. Jo mirant també he vist moltes carvanes i autocarvanaes que salta a la vista que no poden tenir aquests preus!!

Però bé, ara us volia demanar si coneixeu alguna estafa però a l'inrevés. M'explico:

tenim la caravana en venta. Avui hem rebut un missatge al mòbil d'un senyor anglès que ens diu que ha vist l'anunci a ebay.es i està interesat i ens dóna el seu correu.
L'hem escrit i l'hi hem dit d'on era.
Ens ha respost que era dl'Angleterra, era mariner i que li interessava la caravana. Li hem dit el preu i ens respon ai`xò (en anglès, jo ho he posat al traductor):
"és un bon preu i acceptada. Vaig a afegir el recàrrec del 3,9% de PayPal a la quantitat total que se li paga. Així que em pagarà directament al seu compte de PayPal sense cap tipus de retard, i espero que vostè té un compte PayPal. Si vostè té un ja, m'acaba d'enviar la direcció per enviar-lo a, que és l'adreça de correu electrònic que utilitza per a això o em pot enviar una sol · licitud de diners de PayPal, de manera que una vegada que rebi els detalls Vaig a seguir endavant amb el pagament a través de PayPal i després vaig a trucar a la meva companyia de transport després de rebre el pagament. Vaig a necessitar seu domicili de la mercaderia per ser recollits per la companyia naviliera. Vull que sàpigues que he fet un arranjament amb l'empresa de missatgeria de venir a recollir la mercaderia i jo vam signar una nota de l'autorització amb ells pel que el seu representant pot signar per correu la documentació necessària en el meu nom. Així que sobre la qüestió de la documentació de la mercaderia i la signatura, vull que sàpiguen que un acord s'ha fet amb una empresa de missatgeria per recollir la mercaderia i el representant per arribar portarà al llarg de la còpia de la meva identificació perquè vostè tingui dades completes per fer el canvi de titularitat i el representant serà el signant dels documents que he signat una nota de l'autorització de la seva empresa en què espera del seu correu electrònic."

Em sona tant al que vau escriure vosaltres... que ens fa molt de respecte. Creiem que és un bon preu per una carvama de 2a mà que està nova. Pèro tampoc ho considerem una ganga tan gran com que algú estigui tan disposat a comprar-la des de tan lluny i sense haver-la vist. No us sembla molt extrany?
A veure si algú coneix algun frau que s'assembli a això.
Gràcies!!!

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46347

Eii, jo no donaria cap dada vostra,, això sembla del mateix estil....jo almenys no em firaria gens, comprar una caravana sense veure-la només pot tenir a darrera una estafa..Vigileu!

Tot i que no sé com et podrien estafar, si et podrien treure diners en principi no, però jo no ho faria a veure què diuen els altres,,si et fixes és la mateixa estructura que l'altra però a la inversa, no o sé,,, :whistle:

Last edit: per rita.

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46348

Sí, sí, és el que penso jo!
Això de pay pal com funciona? PErquè em semblava que el comprador, ni en vendor sabien les dades (bancàries i de targeta) de l'altre..
tot i així seguiria trobant extrany el cas. A no ser que allà vagin més cares no entenc que en vulgui una d'aquí...

Ja en desconfio al màxim...

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46349

Compte, mira aquest cas d'una estafa en la que un comprador diu rebre la mercaderia en mal estat, Pay Pal bloqueja el pagament al venedor, el comprador retorna l'article en mal estat, etc.
No te'n refiis, una caravana no es compra per Paypal !
www.jacobomartinez.com/e-commerce/el-curioso-caso-del-estafador-de-paypal/

Quan vam vendre la nostra, el comprador portava un taló garantit. Al fer els papers de canvi de titolaritat del vehïcle al RAC, el comprador va entregar el taló al meu marit, i llavors van anar tots dos a ingressar-lo a la Caixa.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46350

Està ple d'estafes als venedors, només posant al Google "estafa paypal" en va ple.

Normalment són possibles perquè Paypal no protegeix el venedor, i amb qualsevol pretext, tot i haver-te pagat inicialment els diners de la venda, posteriorment te'ls poden retirar (si el comprador anul.la el càrrec de la Visa que hi ha darrera de Paypal, o si el comprador ha utilitzat diners dubtosos per a fer la compra, etc.)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46351

Moltes gràcies!!!
Ens heu ajudat a acabar de confirmar el que ja sospitavem: que es tracta d'una estafa. Però ens picava la curiositat de saber a on estava la trampa. Cada dia s'apren una cosa nova!!!

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana se segona mà fa 10 anys 10 mesos #46357

Nuria, l'Eva ja os ho ha explicat tot ...
... S'ha d'anar molt al tanto amb aquests estafadors !!!

Sort amb la venta.

Re: JA no!!!!! Busquem una caravana segona mà fa 10 anys 9 mesos #46544

Bé ja que vaig obrir el post us informo: ja tenim la nostra tenda-remolc a punt de ser estrenada de cap de setmana...a veure si hi podem anar quines ganes!!!!!1 :woohoo:

Re: Encara busquem una caravana rutera de segona mà fa 10 anys 6 mesos #46885

No descartem passar a caravana!

Re: Encara busquem una caravana rutera de segona mà fa 10 anys 6 mesos #46886

hola hi ha un company del forumque la vol vendra, potser us interesi.
el que puc dir-te es que la conec ( la caravana) i es completament nova
et poso el fil on surt anunciada

www.totcamping.cat/forum-xat/forum/mer-cat/46664-dethleffs-campy

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12