Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia em dic Albert i vull ajudar a uns familiars a llogar places de pàrquing per a caravanes l'oferta crec que és molt bona. Si coneixeu a algú que li pugui interessar i l'hi feu saber, us ho agrairia molt.
- 35€/mes + IVA - Local cubert - Alarma i videovigilancia - Aparcaments de totes les mides - Aigua, electricitat i buidat d'aigües negres TELEFON: 639.375.076 938.5115.33 |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Sóna interessant, ara ho tinc resolt amb un aparcament davant de casa, però està bé de saber-ho.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bona tarda,
ja m’agradaria guardar la meva autocaravana en una nau com aquesta, però vivint a Cornellà no em va gaire bé ![]() Si de cas podies comentar al teu familiar que es pot anunciar a la revisteta que la UCC fa arribar a tots els seus socis, caravanistes o autocaravanistes, cada mes; segur que a algú de la comarca li pot interessar. Salutacions i sort, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|