• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Lloguers Vic fa 11 anys 6 mesos #44975

Bon dia em dic Albert i vull ajudar a uns familiars a llogar places de pàrquing per a caravanes l'oferta crec que és molt bona. Si coneixeu a algú que li pugui interessar i l'hi feu saber, us ho agrairia molt.

- 35€/mes + IVA
- Local cubert
- Alarma i videovigilancia
- Aparcaments de totes les mides
- Aigua, electricitat i buidat d'aigües negres

TELEFON: 639.375.076
938.5115.33

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Lloguers Vic fa 11 anys 6 mesos #44976

Sóna interessant, ara ho tinc resolt amb un aparcament davant de casa, però està bé de saber-ho.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Lloguers Vic fa 11 anys 6 mesos #44977

Bona tarda,
ja m’agradaria guardar la meva autocaravana en una nau com aquesta, però vivint a Cornellà no em va gaire bé :) .
Si de cas podies comentar al teu familiar que es pot anunciar a la revisteta que la UCC fa arribar a tots els seus socis, caravanistes o autocaravanistes, cada mes; segur que a algú de la comarca li pot interessar.
Salutacions i sort,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12