• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Neteja al traster fa 15 anys 11 mesos #41092

Estem fent neteja al traster i, evidentment, està ple de "trastos". Tenim algunes coses que ja fa molt que no fem servir i que, potser, a alguna persona li faria falta, per exemple:

- 1 bombona de butà (no sé si plena o buida, però la tenim)
- Unes 100 baldoses de plàstic verd, d'aquelles que s'encaixen, d'uns 30x30cm. Les teníem posades a l'avancé quan feiem càmping fix, poden servir per un jardí o pati, només cal rentar-les.
- Una ràfia verda per fer ombra, sense fer servir.

Si algú està interessat en alguna d'aquestes coses, envieu-me un privat i en parlem.
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Neteja al traster fa 15 anys 11 mesos #41097

És veritat que, moltes vegades guardem les coses "per si...2 i al final no les fas servir. Jo fa 2 díes acabo de regalar una barbacoa, la vaig servir 2 vegades i era de les bones.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Neteja al traster fa 15 anys 11 mesos #41104

dels trastos en podriem viure una vida sensera, donem dues vides a les coses, i vivim amb lo imprescindible, dues maletes...
passa-ho el millor possible...

Re: Neteja al traster fa 15 anys 11 mesos #41105

Si, la veritat és que a vegades carreguem andròmines d’allò poc útils. Moltes vegades, o al menys al meu cas, per desconeixement del tema campista.
Jo encara recordo aquella magnífica mànega plana, enrotllable, amb tots els accessoris, que he carregat durant anys a l’arcó i la qual només vaig utilitzar una vegada, en un càmping, per carregar aigua. L’única cosa bona que tenia és que utilitzar-la et proporcionava una bona estona d’entreteniment: desenrotllar, desplegar, utilitzat, buidar ( que no és tan fàcil), recollir, etc.; i em vaig adonar que per això de l’entreteniment ja està el sodoku o un bon llibre. Al final la mànega va deixar de fer quilòmetres i va acabar jubilada a la terrassa, i sempre desplegada, on la feia servir més estona.
Igual em va passar amb el mobiliari d’exterior: al començament de tenir autocaravana em vaig comprar unes cadires/gandules que eren molt bones. Eren tan bones com cares. Bé, al final vaig veure que per les poques vegades que les utilitzava no calia tanta inversió econòmica ni d’espai dins de l’autocaravana. Ara porto cadires d’aquelles simples, de lona muntada sobre un bastidor metàl•lic, amb braços, que es pleguen en un cilindre que fàcilment el fico on vull.
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12