Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola Companys, ja fa uns dies que'l webmaster m'ho havia penjat al apartat del Mer-Cat, pero, amb el seu permís, i per lluir una mica mes l'anunci, també ho comunico aqui, per aquells que els hi pugui interesar.
ELNAGH CLIPPER40 Per 6 persones en viatge i pernocta. Caputxina, llit de matrimoni fixa sobre el garatge. El menjador es convertible en un altre llit de matrimoni. Gran garatge que l’hi cap una motocicleta tipus scoopy. Portabicicletes i tendal. Motor Fiat 2300 cc i 110 cv. de sèrie, però està modificada la centraleta per desenvolupar mes potencia i actualment esta entre els 135 i 140 cv. (aquest procés es totalment reversible si no es vol). Consumeix molt poc per la seva envergadura . El vehicle es d’octubre del 2006 y ha te fets 42500 km. Rodes son completament noves, d’aquest anys i assegurança a tot risc fins a desembre. Te un comportament perfecte a carretera i es una llar molt confortable quan estas en descans. El preu que demanem son 33000€ Si necessiteu mes informació, contacteu i parlem del que vulgueu. Per veure les fotos a: picasaweb.google.com/ramon.boladeras/AUTOCARAVANA# Mes comentaris pels amics i companys: ramonboladeras.blogspot.com/ Una abraçada. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per raboga.
|
|
mireu que m'han enviat, no se si resistiré la tentació:
Comentarios : Hola: Le propongo un negocio: Yo tengo una casa grande en New Cork (USA) y la cambio igual por igual por una autocaravana de precio equivalente en Barcelona. Se trata de una casa grande, doble (216 m ²).Tiene 2 cocinas, 2 baños, 4 habitaciones, varias salas de estar, sótano y ático. Además tiene un terreno limpio justo al lado incluido. Es toda de ladrillos, a diferencia de las de la zona que suelen ser de madera. En su interior hay que hacerle arreglos y reparaciones pero por la estructura general de la casa, bien vale la pena. La zona es verde y tranquila. Se encuentra a unas 4 hs. de Manhattan. La vendemos por motivos de traslado familiar. No tiene ningún tipo de deuda y está lista para escriturar. Cualquier cosa, no dude en consultar. Atentamente, Joel Molinari. Ver fotos: picasaweb.google.es/erimolinari/CasaNewYork?authkey=GHaibuV8k0M P.D: Puede llamarnos: 0054 0299 4426544 ó 0034 938 485 132 . Email : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Móvil : 689295428 Si tiene cualquier duda o sugerencia pongase en contacto con nosotros. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Fins ara, totes les ensarronades que havia llegit eran de ventes de AC (molt barates) que es trobaben al estranger i que després de pagar te l'envien a travers d'una empresa de transports ...
Ara ja s'atreveixen amb cases a USA; deu ser que les estafes funcionen !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Que no es perdi el fil.He deixat comentari al teu blog,company.Bona sort i endevant.
No se si el dia de la fira seria un bon dia per mostrar-la ja que hi haurà gent interesada. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ramón,
Ens hem endut una trista sorpresa al lleguir al teu blog els motius del perquè us veneu l'auto. Us desitgem tota la sort del món per fer-ho possible, però que sapigueu també, que desitgem de tot cor que això sigui només una sotragada transitória i que ben aviat podem tornar a retrobar-nos per aquests mons de Déu amb el vostre nou element d'acampada. Una abraçada per tots quatre!! Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Ramon,
Acabo de llegir-ho:( , espero que amb la decisió ja pressa, tinguis sort en la venda i que tot tiri endavant. Records ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Gracies amics... el tema es va movent... pero a part del missatge d'abans, he rebut aquest que també es molt bo:
Jose Llacer Navarro para usuario mostrar detalles 11:59 (hace 4 horas) Hola, He recibido su mensaje y vuelvo a comunicarme con usted por el interés de la compra de su autocaravana. Gracias por la fotos, le agradezco si usted podria envíame un correo electrónico con: Fotocopia de Ficha tehnica, Fotocopia de Permiso de circulación, Fotocopia del DNI, Fotocopia de Libro de revisiones y la factura de la compra...Porque tengo mucho prisa y no puedo comprar un autocaravana sin considera que este documento y comprobar el autocaravana si esta libre de cargas y disculpame pero tengo un poco de miedo . no preocupa por el dinero lo tengo en efectivo...Si me mandas las fotocopias y su numero de cuenta, compruebo los datos y le ingreso todo, ademas no me puedo desplasar y voy a mandar a mi hermano con mi DNI para hacer los papeles y tomar el autocaravana . Espero sus noticias! Un saludo Increible.... Una abraçada a tots. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Ostras Ramon, nos hemos conectado un momento despues de algun tiempo sin hacerlo y vaya sorpresa, nos sabe mal que paseis un mal momento, la cosa esta muy fastidiada, espero que tengais mucha suerte con el nuevo rumbo y con la venta de la a.c. a la cual le tenemos mucho cariño por las razones que ya sabeis.
Un abrazo grandisimo a ti, a Mª jose y a los niños. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
esta crisis esta haciendo daño a mucha gente y no precisamente a los responsables de haberla provocado, estos aun han salido ganando.
que tengas mucha suerte con la venta, o mejor aun que de un giro la tortilla y no la vendas. |
|
Fuerza y suerte,Ramon.
Un saludo. |
|
suerte con la venta y fuerza para soportar la p.......a crisis
|
|
Amics, companys, gracies per el vostre soport, de tot cor.
Poco a poco se va moviendo todo y se encauzará por donde tenga que ir el camino, de eso no hay duda, hasta que eso llegue, paciencia. Saludos y vuelvo decir, gracias por vuestro ánimo. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|