• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Els Muntells (Montsià) sense àrea d'autocaravanes fa 9 anys 1 setmana #49599

Bones!
Els Muntells havia estat un punt de parada obligada quan visitàvem el Delta amb autocaravana: primer per la seva àrea d'autocaravanes; i després per altres coses: omplíem el rebost en la seva botiga, compràvem el pa o tastàvem la gastronomia deltaica en un restaurant que hi ha.

Doncs bé, divendres passat hi arribarem a l'àrea quasi a mitjanit. L'àrea estava deserta i la Montse va dir: "la gent deu estar pernoctant a les platges...". Doncs no, al dia següent al despertar-nos descobrirem uns cartells informatius:



O sigui que Els Muntells ha deixat de ser una etapa/parada en les nostres visites al Delta, una llàstima!. Per sort a 8 km, a Deltebre, tenim l'àrea d'autocaravanes de la seva Agrobotiga.

I perdoneu si ja sabíeu la mala notícia, la inhabilitación és de fa 8 mesos però he pensat que valia la pena compartir-la.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Els Muntells (Montsià) sense àrea d'autocaravanes fa 9 anys 4 dies #49601

  • nouespai
  • Avatar de nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Vam estar un cop dubtant entre aquesta àrea i la de la casa de fusta, I ens vam quedar en aquesta darrera. El fet de que estigués a tocar de la carretera no ens va agradar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

    Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Gran Bretanya +

    A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

    Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

    Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí