• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Propera nova Area fa 9 anys 10 mesos #45161

La Dirección Central de PORT AVENTURA han culminado con la construcción de la MAYOR ÁREA DE AUTOCARAVANAS DE ESPAÑA.

Con capacidad para 200 autocaravanas (incluso puede que la cifra final supere esta cantidad), los trabajos van por muy buen camino, y estará operativa (si no hay contratiempos de última hora), para Semana Santa.
Preu per concreta
Bona noticia!!!!!!!!!!!!!! :laugh:
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 10 mesos #45164

Molt bona notícia Gebra!! Gràcies!! :)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 10 mesos #45165

Bon dia i molt bona notícia.
Ja era hora. I una observació: quan fan aquesta aposta ( 200 places és molt d'espai ) està clar que els seus estudis de mercat han demostrat que això de l'autocaravanisme és una oportunitat de negoci clara.
Ara només desitjar que les tarifes siguin ajustades amb el serveis oferts ( un referent pot ser Disney Paris: uns 20 €/dia per àrea, WC, dutxes i rentadora, si no recordo malament) i amb la situació de crisi que tots patim.
En conclusió una bona notícia.
Ara, no tindré excusa per no anar, amb la família, a Port Aventura en autocaravana.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 10 mesos #45184

Bon dia ,
ahir al vespre ho vaig tornar a sentir per catalunya ràdio: que faran un monstre de muntanya russa i un pàrquing per autocaravanes.
Per la xarxa he trobat això:
www.esport3.cat/noticia/1542212/portada/Port-Aventura-tanca-...otal-3200000-visites

Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 10 mesos #45185

és que han de ser els americans els que obrin els ulls als nostres polítics?
Mireu, si us plau, de fer arribar aquesta noticia als de l'ajuntament de Salou, que potser no s'han asabentat!!
fem una quedada per l'inauguració, oi?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 10 mesos #45186

A la queda mi apunto ......!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo els hi he enviat un comentari, primer de felicitació per l’iniciativa com a autocaravansita que soc i desprès referent al preu que ens cobraran.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: Propera nova Area fa 9 anys 9 mesos #45308

Ja ha sortit anunciat a la seva web:

www.portaventura.es/hoteles/parking-autocaravana

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Propera nova Area fa 9 anys 9 mesos #45309

Gracies Neus.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 9 mesos #45359

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
ja era hora que es posessin les piles...

Amb 200 places, hi haurà qui digui que ja pot tancar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Propera nova Area fa 9 anys 9 mesos #45361

Ufffff ara ja no tinc excusa per dir-li a les meves filles que no vull anar a port aventura perque no hi ha on pernoctar :whistle: em sembla que m' hauré d'empadronar a la àrea perque els hi encanta el parc!!jajajajajaja i em sembla que la auto estarà plena de okupes amigues de eles meves filles jajajajaja uffff això de ser pare/ mare esgota es molt dur jajajaj

Re: Propera nova Area fa 9 anys 9 mesos #45370

Tiramillas.... jo l´excusa se la posava al Pere!!! jajajajaj... ja te data per anar a estrenar l´àrea! pitjor que els nens!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Propera nova Area fa 9 anys 9 mesos #45378

Dons si, molt bona noticia.
No veig a quina distància està del Parc,... no fos cas que necessitem agafar un bus per arribar... Veig que és al costat mateix de l'Hotel decorat com a FarWest.

Esperarem preus, peró... hi haurem d'anar!!! A tota la family ens encanta i ara haurem d'anar-hi més sovint. :whistle:

Re: Propera nova Area fa 9 anys 7 mesos #45678

Bon dia,
només volia saber si algú del fòrum ja ha passat per aquesta nova instal·lació, i que expliqués una mica com és, tarifes (si n'hi han), situació, etc.
Més que res perquè, com deia Tiramillas, ja poques excuses em queden per dir que no a la família.
Salutacions,
Marce.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12