• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41000

Ahí sense saber que ho feien, vam veure un reportatge a TVE1 on es parla de la nostra manera de fer.

Un 10 pel company autocaravaniste!! en pocs minuts ha dignificat l'autocaravanisme. Ja va bé que surtin exemples com aquest, per que la resta de gent vegi que no som uns marranos.
Chapeua!!

Pel que no l'hagi vist us deixo l'enllaç
www.rtve.es/alacarta/#835002

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41001

I tant! Vaig llegir a ACPasion que s'emetria el reportatge uns 20 minuts abans que comencés.

El vam veure amb les nenes, en David arribava tard.

Quan avui li he volgut explicar a en David, ja se m'havia avançat la Xènia ! Vol dir que a ella també li va agradar i sorprendre.

Està bé projectar una mica d'imatge de normalitat, tal i com la vivim molts, ja que moltes vegades per la tele només es veuen autocaravanes amb habitants amb precarietat econòmica, i la imatge que es projecta sol ser més de marginalitat. Per això la típica exclamació que sovint ens fa molta gent "...però si tu no fas cara d'anar en autocaravana !" :blink:
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41002

Ja tens raó Eva!!
fa temps vaig llegir una dita que és del tot veritat:

A Espanya si tens una autocaravana ets un nòmada o un gitano, a França ets un senyor!!

Salut

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41003

Nosaltres també el vàrem veure i ens va agradar molt la manera d'ensenyar l'auto i d'explicar la nostra manera de viatjar. Malgrat els pocs minuts del reportatge (13 min) va donar temps per donar una imatge de viatgers "normals" fora dels tòpics de marginats, marranos o turistes barats.
... Per descontat, no tothom opinarà el mateix, hi ha molta gent que prefereix llogar un apartament (1000 € / 15 dies)i ficar-hi tota la família dins, encara que estiguin com sardines !!!
L'idea del vaixell també em va agradar. Tots sabem que fora de les nostres fronteres és un turisme molt extés, potser perquè els preus des amarres, les taxes i els impostos per adquirir un iot no son tant exagerades com aquí.
Ahhh, i la "Gran Mansión d'Ibissa, esto ya es otro cantar !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41007

Ara el veure, si voleu anar directament al video (12 min.) aqui teniu l'enllaç:

www.rtve.es/mediateca/videos/20100722/comando-actualidad-via...aravana/834932.shtml

Salutacions :)

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41008

Mot bon vídeo !

Al menys semblem persones "normals".
No vull dir amb això que la gent que hi viu precàriament no ho sigui, crec que s'entén.

P.D. Algú sap com "agafar" el codi del vídeo aquest per posar-lo aquí?
Els del youtube, entre altres, es poden posar però aquest no hi veig manera.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41009

Webmestre,

Ahir vaig estar una estona entretingut per intentar descarregar-ho i no va n'hi haver sort (els de TV3 a la carta si que ho he fet).

Aqui fico alguns enllaços on ho explica, però jo no ho vaig aconseguir ahir (al menys amb el temps que li vaig dedicar):

A veure tu...

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41010

Un tutorial de cóm descarregar video:

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41011

Gràcies Carlos, però jo voldria poder enllaçar-lo (embed) com s'enllaça amb youtube o similars per no haver de pujar un munt de Mb al servidor.

A primera vista, en una estona, no he vist com fer-ho.

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41012

He vist el video, i sí: semblem normals :laugh: .
Està bé que de mica en mica l’autocaravana i el seu món vagi guanyant quota de pantalla, de presència i de normalitat. L’altre dia vaig veure en una campanya televisiva de Repsol una autocaravana estacionada dins de la benzinera. I fa poc , en un breu espai de temps vaig trobar alguna aparició publicitària de les autocaravanes ( elmonperlafinestra.blogspot.com/2010/04/autocaravanes-en-la-publicitat.html ); alguna no molt exacta però a l'altra associen l'autocaravana als concepte d'innovació, disseny i sostenibilitat... ;-) . De mica en mica s’omple la pica.
I pel tema dels enllaços del video , els he vist al youtube, fent una recerca amb les paraules "comando actualidad autocaravana" me l'he trobat; això sí, en dos parts, no sé si t'aniran bé, Webmestre.
El clàssic deia allò de "tot ho trobaràs als llibres", ara podem dir que tot ho trobaràs als llibres, i al Google i al YouTube :) .
Salutacions i bon cap de setmana.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 6 mesos #41013

Gràcies Marce !

Last edit: per webmestre.

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 5 mesos #41018

Nosaltres també el vam veure, amb el satèlit i ens va donar molt bona impressió , es la realitat de molts de nosaltres.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: dignificar l'autocaravanisme fa 10 anys 5 mesos #41035

Bona nit,

Primer felicitar al company JAviracing per la seva actuació al programa, crec que ens ha fet quedar molt be.

Segon donar les gracies als compnays que heu penjat els enllaços, feia temps que intentava veure el reportage hi no hi havia manera.

Salut.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.