• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

CUNIT ENS PENJA SENYAL DE PROHIBIT ESTACIONAR fa 10 anys 8 mesos #40570

Tot i que no he sentit cap queixa ja fa dies que passeijant per Cunit e vist a totes les entrades la senyal de prohibit estacionar Autocaravanes i Caravanes quant pugui us penjare la foto, de fet aquest cap de setmana passat hi havia la Feria d'Abril de Cunit hi havia autos estacionades en un aparcament al costat de l'estació pero desconec si va haver-hi algun problema crec que no perque tenien mes feina en mantenir el ordre que en posar-se en aquests temes.

salut
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.

Re: CUNIT ENS PENJA SENYAL DE PROHIBIT ESTACIONAR fa 10 anys 8 mesos #40655

Doncs no fa massa van promoure una trobada d'autocaravanes coincidint amb la Feria de Abril. Hi ha coses que son de ltot incoherents....

Re: CUNIT ENS PENJA SENYAL DE PROHIBIT ESTACIONAR fa 10 anys 8 mesos #40656

Be jo vaig poder-ne veure unes quantes just a l'altra costat de la via per la fira donat que treballava i quant vaig passar per alli em vaig dir ara si que no entenc res
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: CUNIT ENS PENJA SENYAL DE PROHIBIT ESTACIONAR fa 10 anys 7 mesos #40794

Encara que tard, dons fa poc que soc de totcamping, aquestes AC tenien permis de l'ajuntament, a instancies d'un soci de ACpasion, que va demanar permis,per poder anar a la feria d'abril, que feien al costat, posant a la nostre disposicio aigua i un lloc per vuidar les aigues brutes

Re: CUNIT ENS PENJA SENYAL DE PROHIBIT ESTACIONAR fa 10 anys 7 mesos #40803

Bé, ja fa potser dos anys, quan van posar les fotos, vaig parlar amb el regidor de l'ajuntament i amb el cap de la policia local.El regidor em va dir que les treurien, i el cap de policia que eren disuasòries però que en principi no multarien.De fet, cada dia hi ha autos a la platja de Cunit, i em sembla que això vol dir que no multen. Els senyals no els han tret.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.