Benvingut,
Convidat/da
|
|
Be la setmana pasada vam anar a pasar el dia al Baix Ampordà, mes concretament entre la Bisbal i Verges, vam anar a dinar en una casa de pagès que es dedica al turisme rural, la sorpresa va ser quan en arribar a la casa a la façana principal i habia aquest retol
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mai de la vida he pogut pujar una imatge.
Be us escric el que deia: HORARI: " Obert quan hi som. Tancat quan no hi som. i si vens i no ens trobes es que no hem coincidit" |
|
Joan, segueix els següents passos i podràs penjar les fotos
1- Anar a UTILITATS la barra superior de la pàgina. 2- Clicar a Redimensionar imatges 3- Des d’on posa Seleccionar archivo, trieu la foto que voleu penjar 4- Cliqueu a Redimensionar 5- Heu d’esperar uns instants i tindreu una nova imatge més lleugera. A mi, se’m queden guardades en la carpeta de “Descàrregues” del meu PC (Downloads). Un cop aquí, suposo que ja saps seguir. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
jajjaj Jofranc!! aquest el coniexia!! els meus pares tenen un munt de rajoles a la paret del pati amb tot de dites...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Jofranc,ben curios jo no al conexia.
"si vens i no ens trobes es que no hem coincidit". Vas coincidir, o sigui, vas dinar? en cas afirmatiu es menjar be? |
|
Neus, he intentat penjar una fotografia i no hi ha manera, pot ser perque esta enganxada a un word?
No recordo d'on la he treta putser de wikipedia |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per mar-mar.
|
|
mar-mar ha escrit:
Doncs si mar-mar, vam menjar de cine ![]() Son una familia de pages molt macos i amables, tot i siguent la primera vegada que ens veiem, ens van ensenyar tota la casa, ja que la destinen al turisme rural |
|
Jofranc, dons crec que fora interesant dir el nom i lloc, per si algu esta interesat
|
|
mar-mar ha escrit:
Estic d´acord!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Jo tampoc coneixia la dita... molt bona!!! També estic d'acord en possar el nom i la direcció per anar-hi, sobretot si son tant trempats juas juas juas
|
|
Hola a tots
d'entrada val a dir que va ser un dia entre setmana i es tractaba d'una reunio familiar "trobada de germans". El dinar va ser d'allo més bo: una amanida verda,embotits de la casa,cargols, espatlla de pernil iberic al forn i tallat a lamines ben fines ![]() Es llogic que fant altres menus, pero nosaltres vam triar aquest Anecdota: en preguntar d'on habien tret aquells caragols tant bons, el noi de la casa, ens va contestar que a la matinada al cementiri se ni troben molts, ![]() El nom de la casa es MAS CASADELlÀ Us posso un enllaç on hi podreu veure tota l'informacio www.toprural.com/Casa-rural-habitaciones/Can-Casadell%C3%A0_28970_f.html |
|
Moltes gràcies Jofranc, haurem de fer-hi una visita.
Amb el teu permís, poso un altre enllaç: www.cancasadella.net/ Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Moltes gràcies Jpfranc, putser algun dia coincidirem amb els de Mas Casadella
|
|
Jofranc ha escrit:
Si la imatge que vols pujar no és massa gran ( sinó cal fer-la més petita, per exemple com et deia la Neus ) per pujar-la només has de "buscar-la" a través de la finestra que hi ha sota d'on escrius i quan vegis que dins la finestreta posa on és, cliques enviar el missatge ( amb la foto ). Et poso una imatge. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|