• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

¿Infidelitat o abandonament conjugal? fa 11 anys 2 mesos #41247

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
En tornar del treball, el marit trobà la seva dona al llit amb un jovenet. El marit començà a fer un gran escàndol i quan estava a punt per enderrocar la casa, la dona l'interrompí:

Abans de fer bogeries has de escoltar el que va passar perquè passés això: En tornar a casa, vaig veure aquest jove que semblava cansat, amb fam i esparracat. Llavors el vaig convidar a passar i li vaig donar el menjar que et vaig preparar ahir i que tu no vas voler menjar perquè ja havies sopat amb els teus amics...
Estava descalç i llavors li vaig donar aquell parell de sabates que encara estan nous i que tu no vols fer servir perquè te'ls va regalar la meva mare...
Estava amb molt de fred i jo li vaig donar el jersei que et vaig comprar per al teu aniversari i que no fas servir perquè dius no combina amb la teva forma de vida. Els seus pantalons estaven trencats, llavors li vaig donar els teus texans que jo et vaig regalar i que estaven en perfecte estat però que ja no utilitzes perquè no t'entren. Com estava brut, li vaig aconsellar que es donés un bany i vaig aprofitar per donar-li aquella cara loció que et vaig portar de Paris i que tu mai vas fer servir per no recordo quina raó. Ah!... I quan ja se'n anava em va preguntar: "¿Té alguna altra cosa que el seu marit ja no utilitzi?"

I...se la vaig donar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Re: ¿Infidelitat o abandonament conjugal? fa 11 anys 2 mesos #41251

jajajjajajaa.molt bo!!!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: ¿Infidelitat o abandonament conjugal? fa 11 anys 2 mesos #41252

:laugh::laugh::laugh::laugh: molt dibertit

Re: ¿Infidelitat o abandonament conjugal? fa 11 anys 2 mesos #41254

:laugh::laugh:
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: ¿Infidelitat o abandonament conjugal? fa 11 anys 2 mesos #41264

bonissimmmmmmm!!!
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12