Benvingut,
Convidat/da
|
|
La van fer ahir, per TVE1, però no vaig poder recomanar-vos-la abans. El protagonista és el Robin Williams i tracta d'una familia que fa les vacances en una autocaravana.
BONÍSSIMA Si podeu aconssegir-la, no us la perdeu!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres la teniem "piratilla" i finalment ens la vam comprar. És genial i més d'una nit, a l'autocaravana, la veiem en família.
Vaig a prendre un "Refresco Pura Vida" !!!!! ![]() |
|
Nosaltres la vam veure quan la van estrenar, i recordo malament un gag on el protagonista ha de manipular els dipòsit d’aigües negres i acaba amb uns resultats no gaire nets, em sembla que acaba tot amarat de merd#, oi? .
![]() Molt bona. Jo vaig veure fa poc una altra peli ( Els Premis Darwing, la podeu compartir en web.totsrucs.cat/index.php?pagina=ultims ) on recreen aquella llegenda urbana d’un autocaravanista novell, de poques llums, que va entendre que posar el pilot automàtic al vehicle era com els dels avions. Llavors va conduint per la carretera, es cansa, activa el sistema automàtic, s’aixeca del seient i es fica a l’habitacle a fer les seves coses...fins que arriba la primera corba rialladess La peli és d’humor ( ep!, però no mata) i em va fer gràcia que agafessin la llegenda de l’autocaravana i el pilot automàtic. Salutacions, Marce. (Per cert, coneixeu els Premis Darwing autèntics? això si que és l’hòstia de divertit ![]()
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Si fos un vídeo, la cinta nostra ja estaria gastada, doncs Pau no es cansa de veure-la.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|