• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Moltes felicitats a la Carme del Bages !!!

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47671

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1795
  • Gràcies rebudes: 46
Com que les notícies corren arreu, m'he assabentat qua avui al Bages estan d'aniversari.
Sembla que a una població amb àrea d'autocaravanes hi viu una "xicota" rossa d'ulls blaus que avui fa anys !!! :
:woohoo::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo:

Moltes felicitats !!!!!!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47672

... Serà de Navarcles aquesta "xicota" ???

Nosaltres també volem desitjar-le un
FELIÇ ANIVERSARI

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

Last edit: per Neus.

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47673

Felicitats Carme,

quants, quants???

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47674

Ostres era avui!!!!!no m'hen recordava!!!!!!!Mentida.
Ahir a les 12 en punt ja la vaig felicitar i la vaig acotxar :woohoo::woohoo::woohoo::woohoo:
De part seva moltes gràcies,ja que a cada casa i ha el que es connecta i el que llegeix. A casa soc jo el que escric i informo.Be,en fa 50 i algun,res està més guapa i meravellosa que mai.
Que per molts anys ens puguem anar felicitant.Salut.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47680

Moltes felicitats!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47682

Tard, però moltes felicitats, Carme !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47684

De part seva moltes gràcies.Ara acabem d'arribar de fer un sopar romàntic. Ja la tinc dormint.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47695

Per molts anys carmeta!!! jo t' havia felicitat per un altre lloc :sick: jajjajaja

Moltes felicitats a la Carme del Bages !!! fa 6 anys 8 mesos #47751

Gracies Mª José.Està tant jove i guapa com sempre.Una abraçada.
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Lluís García en 1 dia (04.08), ciuatanejo en 2 dies (05.08), IVISANT en 5 dies (08.08), Mont-lleó en 8 dies (11.08), Unalome81 en 20 dies (23.08), JordiJ en 23 dies (26.08), carlos.mataro en 26 dies (29.08), caxisa en 27 dies (30.08), ALIAL en 30 dies (02.09), quasar en 31 dies (03.09)

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.