Benvingut,
Convidat/da
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes felicitats, Pau !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Moltes Felicitats Pau, tambe de part del Gerard.
Salutacions ![]() |
|
Anys i anys per molts anys ala una ,a les dues a les tres per molts anys.
Que el passis amb la gent que més estimes i que tinguis un bon regalet. Una abraçada.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ahir en Pau va tenir una sorpresa inesperada, crec que va estar un dels seus dies més feliços.
Al matí, un dels seus regals havia estat una bufanda del barça. Tenia classe de gimnàstica i es va posar la samarreta habitual per l'ocasió, la de la publicitat d'unicef... Quan va sortir d'escola, el vaig explicar que havia de fer un encàrrec a Barcelona i que si m'acompanyava ho faríem més ràpid. Al cap d'una hora de tren i metro, sense esperar-ho, es va veure a les portes de l'estadi del fcbarcelona doncs "l'empresa on anàvem a fer l'encàrrec estava per allà". Quan va descobrir que l'encàrrec era anar a veure al camp del Barça i veure els jugadors en directe va esclatar de joia. El dia del seu 10 aniversari, el dia que veuria en directe el 10 del Messi !!! En sortir deia: És el millor dia d'aniversari que mai he passat. I jo, molt content. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Caram, quin aniversari més lluït !!!
Jo ho demanaré a casa, que a mi no m'ho han fet mai !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Encara que sigui en retard....Moltes felicitats Pau!!
Quin aniversari messs xulo! Sempre recordaras els teus 10 anysss!! Un petonas peke!! Mª Jose |
|
MOLTES GRACIES A TOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)xD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Soc el fill del nouespai...
|
|
Encara que sigui mooolt tard...
Pau, moltes felicitats ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|