|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per molts anys Eva,des de Navarcles et desitgem que ho passis amb la gent que més estimes , en el lloc que desitges i que en un dels teus pensaments del dia i siguem nosaltres
Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Que tinguis un molt bon dia!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Muchas felicidades!!!!!
Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
MOLTES FELICITATS, que passis un feliç dia, salutacions
|
|
|
Per molts anys, Eva que ho passis ben feliç amb companya de la familia
Moltes Felicitats |
|
|
Per molts anys a la una per molts anys!..... Per molts anys a les dues per molts anysssss!... Per molts anys a les tres per molts anys.... a la una a les dues a les tres .....per molts anyssssssssss!!!
Una forta abraçada dels de Badalona!! Et segueixo jijijiji |
|
|
Moltíssimes gràcies a tots plegats !
Jepi, al llegir el fil i tant que he estat una estona amb tots vosaltres. Neus, de dia i a la feina ho he mantingut en secret (és el primer any que ho faig, deu ser cosa de l'edat...), però a casa fins i tot m'han coronat reina del sopar, jejeje Marta, Loli, Josep, Jofranc, gràcies a tots pels bons desitjos. Mª José, va ser un any de bona collita ...t'espero al club, jejeje 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Ni que sigui a darrera hora, igual s'hi val.
Moltes felicitats. !!! Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gràcies, Josep Maria !
Jo que ja m'havia tret la corona, jajaja 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Per molts anys i que amb familia els passis d'allo més be
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Gràcies, Carlos !
La família s'ha retirat, jo apuro el meu regnat. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|