|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs, si les anotacions no em fallen..., avui la web de Totcàmping fa 'anys'.
Felicitats Webmestre per aquesta iniciativa que dia a dia continues mantenen. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per matrix.
|
|
Teniu raó...
Per aquells que no ho sabeu: És l'Aniversari del web, la vam treure a l'aire coincidint amb el moment en que el FCB va guanyar la penúltima Champions League a París. Per altra banda, "segurament" des que saben que existim han fet que el dia d'avui sigui realment el dia Mundial d'Internet. No oblidem, tampoc que vam sorgir d'un altre projecte inicial anomenat "Fòrum Català de Caravàning" Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Muchísimas felicidades a la web y a ti webmaster, que podamos disfutarla muchos años.
|
|
|
Gràcies per tantes hores com hi dediques webmestre, fent possible aquest lloc de reunió !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Moltes gràcies Webmestre i senyora ( ejem) pel esforç i el temps que dediqueu en aquest espai !!!
Un petonàs!!! Mª José |
|
|
... MOLTES FELICITATS !!!
...i moltes gràcies al webmaster per fer-ho possible. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Moltes felicitats a la web i gràcies per crear-la.
Salut i per sempre!! La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
ENHORABONA pel projecte i pels seus resultats. Endavant!
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
Si, moltes felicitats i moltes gracies també (jo no ho he mirat pero si en carlos ho diu ... serà)
Salutacions |
|
|
MOLTES FELICITATS!!!
Felicitats pel portal, per tota la gent que l'ha fet possible i per a tota la familía "TotCamping" Salutacions
|
|
|
Moltes Felicitats Webmestre
|
|
|
Moltes felicitats i gràcies a tota aquesta familia virtual!!!!
Marta & cia.
|
|
|
Avui la web de Totcàmping fa 'anys'.
Felicitats Webmestre per aquesta iniciativa que dia a dia continues mantenen. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Moltes felicitats!!
Per certs, quants anys te? Salutacions Josep maria |
|
|
Doncs jo també vull afegir-me a les felicitacions.
Per molts anys!!! i gràcies webmestre per permetre'ns disposar d'aquest racó de campisme en català. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Moltes Felicitats i moltes gràcies per poder gaudir d´aquest espai!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hem de felicitar al Webmestre, al Administrador i a tots els usuaris per fer-ho possible. .... FELICITATS, TOTCÀMPING !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
ixent2 ha escrit:
Aquest any se m'havia passat per alt sense pensar-hi. Com comentava fa un any ( CarlosK75 ha recuperat el fil ) vaig mostrar la primera versió de la web quan va acabar el partit del Barça-Arsenal de la final de París al 2006, o sigui que té 5 anys. L'any que ve ja anirà a escola. Moltes gràcies a vosaltres per la vostra fidelitat a un espai "no professional" Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|