• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

FELICITATS JOSEPS I JOSEPES fa 13 anys 6 mesos #25413

Mª jOSÉ
JOSEP
FINA
...

... I TOTS ELS PARESSSSSSSS
:D :D :D :D :D
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FELICITATS JOSEPS I JOSEPES fa 13 anys 6 mesos #25421

Moltisimes gràcies jimmy !!!!!!!!!
Nosaltres varem arrivar ahir de la Rioja..... i avui hem anat al port a buscar a la Paula que arribava amb el vaixell a quarts de set del mati.... però la sortida dels cotxes era a l 'altre punta d'on sortien les nenes i no us hem pogut veura....
Espero que us hagi anat molt bé!!!!
Mª José :mrgreen:

Re: FELICITATS JOSEPS I JOSEPES fa 13 anys 6 mesos #25444

Gràcies per la felicitació. Mª José perdona pero no sabia si ho celebraves per Maria o per José,FELICITATS.A la resta ja ho sabeu,petonets i abraçades.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: FELICITATS JOSEPS I JOSEPES fa 13 anys 6 mesos #25577

Gracies per la felicitació, de fet jo m'he dit sempre Josefina per la gent i als papers Josepa. No sé per quina estranya raó em vaig posar fina com a nom del forum quan sempre m'havia desagradat, (i en algun moment molestat força) algun minairó, follet o meiga voltava pel meu cap i patapam! em ..to fina per presentar-me a una colla d'amics nous, ja veieu llesta, el que es diu llesta, no ho soc gaire.

P.D. (especialmet dirigida a en Tonio si es que ho llegeix) dieu-me com us sembli dins de josepes, fines, pepes, pepetes, etc. Jo ... ja veuré si contesto ;-)

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12