• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Renovació web fa 10 anys 3 setmanes #47323

webmestre va escriure: Com que hi falten alguns detalls per polir, em seria útil que em diguéssiu si tot ho veieu correcte, si la velocitat de càrrega és normal, etc. ja que han estat molts canvis i tot i que he anat fent "d'usuari" potser se m'ha escapat algun detall.
O si veieu alguna cosa que no us sembli normal...
A reveure !

Per exemple la nova versió s'adapta de forma automàtica per veure's amb tauletes o mòbils "llestos".

Alguna cosa he vist, però m'imagino que són detalls que encara estan per polir i que possiblement ja coneixes.
Per exemple:
-Des de la barra superior és pot accedir als relats de viatges, però no des de la finestra de la barra lateral.
-Encara que es clikin els nombres o la fletxa de la foto de la pàgina d’inici, aquesta no cambia.
-Ahhh, els avatars han desaparegut !!!

A mida que trobi més coses (si és que les trobo) ja ho diré ...

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per webmestre.

... Felicitats webmestre !!! fa 10 anys 3 setmanes #47324

Neus va escriure: Alguna cosa he vist, però m'imagino que són detalls que encara estan per polir i que possiblement ja coneixes.
Per exemple:
-Des de la barra superior és pot accedir als relats de viatges, però no des de la finestra de la barra lateral.
-Encara que es clikin els nombres o la fletxa de la foto de la pàgina d’inici, aquesta no cambia.
-Ahhh, els avatars han desaparegut !!!

A mida que trobi més coses (si és que les trobo) ja ho diré ...

Salutacions

Millor m'ho dius... :)

Jo els viatges sí que els puc obrir...ja m'ho explicaràs :-P
Els avatars, això sí que sé que no hi són.

P:D. Si veieu alguna errada ortogràfica, també aviseu, si us plau.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

... Felicitats webmestre !!! fa 10 anys 3 setmanes #47330

Hola Webmestre !!!

He passat pel meu "perfil" i he clicat a editar:
Al passar per sobre de "Informació del perfil", "Imatge d'avatar" i "Opcions del fòrum", es canvia de color però no permet clicar.

Des d'on no puc obrir els relats és des de la barra lateral on posa:
> Els relats
. Escapades
. Vacances

Tampoc he trobat l'opció de canviar el tamany, format i color de les lletres

Gràcies; si trobo més coses ja t'avisaré.

Neus

... Felicitats webmestre !!! fa 10 anys 3 setmanes #47331

Neus va escriure: Hola Webmestre !!!

Al passar per sobre de "Informació del perfil", "Imatge d'avatar" i "Opcions del fòrum", es canvia de color però no permet clicar.

Jo he entrat amb el teu usuari i no hi veig cap problema. Pots provar amb un altre ordinador o estri informàtic ? Quin navegador i sistema windows tens ( Vista, Xp, Windows 7, 8...) tens posat ?

Neus va escriure: Des d'on no puc obrir els relats és des de la barra lateral on posa:
> Els relats
. Escapades
. Vacances

Deixes que es desplegui el menú i no pots clicar com mostro a la imatge ?

Neus va escriure: Tampoc he trobat l'opció de canviar el tamany, format i color de les lletres

La lletra de tota la web ? Has provat de clicar a baix del tot a l'esquerra ?
Com vols dir canviar el color, del que escrius al fòrum ? Has de clicar una icona amb quadrets de colors.

Gràcies
Adjunts:

... Felicitats webmestre !!! fa 10 anys 3 setmanes #47334

Gràcies Josep Maria :laugh:
Acostumo a utilitzar el Google Crome, però al provar amb el Mozilla Firefox, tot a funcionat correctament: ja em surt la barra d'utilitats i se'm obren els relats correctament. Ara provaré d'anar al meu perfil, a veure si tinc sort i puc posar l'avatar. També puc veur les diferents fotos de la capsalera.

Salutacions

Renovació web fa 10 anys 2 setmanes #47347

Amb el nou format em costa molt més que abans aconseguir veure el fòrum des del telèfon mòbil.
Hi ha possibilitat de connectar al fòrum via Taptatalk ?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

... Felicitats webmestre !!! fa 10 anys 2 setmanes #47348

Neus va escriure: Hola Webmestre !!!

Des d'on no puc obrir els relats és des de la barra lateral on posa:
> Els relats
. Escapades
. Vacances

Tampoc he trobat l'opció de canviar el tamany, format i color de les lletres

Gràcies; si trobo més coses ja t'avisaré.

Neus

He provat amb Windows vista i google chrome i no veig això que em dius.
Si pots em dones més dades.

Gràcies Neus

Renovació web fa 10 anys 2 setmanes #47349

EvaV va escriure: Amb el nou format em costa molt més que abans aconseguir veure el fòrum des del telèfon mòbil.

Ostres, precisament tota la web ara està dissenyada per poder ésser vista desde tauletes i mòbils i aquest aspecte del fòrum és especial, i no és l'estàndard gratuït, que no està encara en versió "adaptativa".

EvaV va escriure: Hi ha possibilitat de connectar al fòrum via Taptatalk ?

I ezo què é lo que é ? La parauleta l'he escoltat algun cop però com el meu telèfon no és llest no ho tinc.

Fora bromes, ho miro, si pots contactem per telèfon.

Renovació web fa 10 anys 1 setmana #47350

Se'ns ha fet tard avui, demà et truco, Josep Maria !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Renovació web fa 10 anys 1 setmana #47353

Mil i una gràcies !!!
Ja tenim Totcamping disponible als smartphones via Tapatalk.

Per si algú no coneix Tapatalk, és una aplicació imprescindible per a navegar per fòrums des dels telèfons "llestos" o "smart".

Permet accedir a múltiples fòrums, guardant per a cadascun les dades de login, i permetent veure ràpidament els missatges no llegits, els missatges en els que hem participat, els missatges privats ...
És molt àgil per a contestar fils, rebre avisos quan hi ha nous posts, etc.

Vaja, que estic molt contenta, ara visitar Totcàmping des del mòbil és més fàcil que mai.
Jo ja l'utilitzava amb d'altres fòrums.

NOTA: Tapatalk és de pagament, aquí podeu veure alguna captura de pantalla: play.google.com/store/apps/details?id=com.quoord.tapatalkpro.activity&hl=ca

Renovació web fa 10 anys 1 setmana #47354

Me'n alegro que aquesta implementació pugui ésser útil.
Sí que és de pagament però costa només 2,30€, no ?

Ara me'n hauré de comprar un telèfon d'aquests per veure com funciona.
Això sí, prèviament hauré de demanar a qualsevol de les companyies que em donin una cobertura per poder-lo fer servir a qualsevol lloc de casa o del despatx, no com passa ara, que no quasi no en tinc ni a un lloc ni a l'altre.

Renovació web fa 10 anys 1 setmana #47355

Efectivament, 2,30 €.

Pel que fa la telèfon hauràs de fer un pensament i sumar-te a la legió de gent que anem ensimismats amb el telèfon pel carrer ...

Renovació web fa 10 anys 1 setmana #47357

A casa o a la feina, si tens wifi, el pots connectar per wifi. La única cosa que no podràs fer és trucar (com ara).

Re: Renovació web fa 10 anys 6 dies #47365

Provant Tapatalk Beta per Android. Funciona :)

Enviat des del meu GT-N7000 usant Tapatalk 2

Re: Renovació web fa 10 anys 6 dies #47366

Xavi, mira a veure si el Tapatalk t'avisa que hi ha un nou missatge a aquest fil (el meu no ho fa).

Renovació web fa 9 anys 11 mesos #47384

Webmestre.enhorabona per la refoma de la web.......es una currada!!....M' encanta! :cheer:

Renovació web fa 9 anys 11 mesos #47385

El Tapatalk m'ha deixat de funcionar, es connecta amb el fòrum, perquè al títol veig el total de missatges, etc., però no me n'ensenya cap :(

Renovació web fa 9 anys 11 mesos #47387

Em passa el mateix... em diu que no hi ha cap missatge nou, quan per exemple hi ha l'anterior de l'Eva i alguns altres.

Renovació web fa 9 anys 11 mesos #47393

He estat massa temps sense connectar-me, ni tant sols entrant a veure què hi havia, i ara em trobo un munt de canvis!!! Entre ells, ha desaparegut el meu avatar :( Però ja el buscaré amb calma.
Enhorabona pel nou disseny, intentaré ser més activa a partir d'ara (però no prometo res, que la vida dels artistes és molt complicada B-) ).
Petonets!!!
Mercè & Cia.

Renovació web fa 9 anys 11 mesos #47394

Els avatars hi són, però el sistema ha canviat i no els troba.
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12