Benvingut,
Convidat/da
|
|
Estic rebent correus automatitzats RETORNATS de missatges que el sistema us envia a l'adreça que vosaltres heu indicat com vostra.
Són missatges d'avís de que teniu un missatge privat o de que algú ha escrit en un fil al que estàveu subscrits... Reviseu o canvieu al vostre perfil el vostre compte de correu si ha canviat. En concret, aquesta setmana he rebut de les següents adreces: vicente_ortscarrasco@xxxxxxx jepisol@xxxxxxx eva_verdaguer@xxxxxxx joseluisgisela_gloria@xxxxxxx toti@xxxxxxx gidolai@xxxxxxx sitron@xxxxxxx maribel6971@xxxxxxx Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, webmestre,
Jo no he canviat res al perfil, el compte de correu continua estant correcte, i no tinc privats. I rebo correctament les notificacions dels missatges dels fòrums. No entenc què deu passar. Si no et fa res, em pots enviar si us plau per privat la resta de l'adreça de correu? eva_verdaguer@xxxxxxxx Gràcies ! Eva 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Webmestre, suscribeixo lo mateix de l'EvaV, jo tinc el correu correcte i rebo missatges dels fils que partcipo.
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Hola Webmestre, nosaltres tampoc hem cambiat el correu, però si que es veritat que de un temps cap aquí no rebem els avisos.
Gràcies!!! El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |