• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Canvis en adreça de correu fa 11 anys 2 mesos #45428

Estic rebent correus automatitzats RETORNATS de missatges que el sistema us envia a l'adreça que vosaltres heu indicat com vostra.

Són missatges d'avís de que teniu un missatge privat o de que algú ha escrit en un fil al que estàveu subscrits...

Reviseu o canvieu al vostre perfil el vostre compte de correu si ha canviat.

En concret, aquesta setmana he rebut de les següents adreces:

vicente_ortscarrasco@xxxxxxx
jepisol@xxxxxxx
eva_verdaguer@xxxxxxx
joseluisgisela_gloria@xxxxxxx
toti@xxxxxxx
gidolai@xxxxxxx
sitron@xxxxxxx
maribel6971@xxxxxxx
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Canvis en adreça de correu fa 11 anys 2 mesos #45432

Hola, webmestre,

Jo no he canviat res al perfil, el compte de correu continua estant correcte, i no tinc privats. I rebo correctament les notificacions dels missatges dels fòrums.

No entenc què deu passar.

Si no et fa res, em pots enviar si us plau per privat la resta de l'adreça de correu? eva_verdaguer@xxxxxxxx

Gràcies !
Eva
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Canvis en adreça de correu fa 11 anys 2 mesos #45456

Webmestre, suscribeixo lo mateix de l'EvaV, jo tinc el correu correcte i rebo missatges dels fils que partcipo.
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: Canvis en adreça de correu fa 11 anys 2 mesos #45491

Hola Webmestre, nosaltres tampoc hem cambiat el correu, però si que es veritat que de un temps cap aquí no rebem els avisos.
Gràcies!!!
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12