Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest tema es per en Webmestre.
Ara soc un "HABITUAL". Quan canviaré de grup i passaré a "CONSTANT"? I que em falta per arribar a ser un "PROFESSIONAL"? ![]() ![]() ![]() ![]() Hi ha algun grup pel mig? Porto molts dies sense dormir i em preocupa molt aquest tema. Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jejje...a veure si et contesta el webmestre i passa a ser habitual, que no se li veu gaire el pèl
![]() La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Raro...raro... rarooo jajajajajajaja
hauras d'escriure moooooolt per guanyar un nou lloc jajjaajjaj |
|
ixent2 ha escrit:
benvolgut Ixent2 Aquests són els grups: Tímid-a a partir de 20 missatges Iniciat-da a partir de 50 missatges Habitual a partir de 100 missatges Constant a partir de 500 missatges Professional a partir de 1000 missatges Ara que si cal, per a que no pateixis, puc fer un a partir dels 290... Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
No ho facis!!!
A partir d'ara començarè a escriure moltsssss missatges. Per ser Constant em queda moooooollllllltttt!! ![]() ![]() Salutacions webmestre. |
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
700 missatges/2 cada dia = 350 dies
Es a dir si no em deixo cap dia de posar-ne dos als voltants del febrer del 2013 seré un "Professional"!!! ![]() ![]() ![]() Be, l'il.lusió es l'ultim en perdre. ![]() ![]() |
|
Ànims pofesionà, que tu pots !
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ixent... i si algun dia fas algun de propina.... pot ser , fins i tot, regal pel Tiò.
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|