Benvingut,
Convidat/da
|
|
La galeria de fotos s'ha reformat de dalt a baix.
Diferències amb la configuració anterior:
Les fotos durant la navegació són més grans. La navegació a través de les seccions o categories és més senzilla ( una categoria seria, per exemple, totes les fotos de Noruega, i al mateix temps conté diverses subcategories, una per a cada usuari que ha enviat fotos d'aquell lloc ) Es possible votar les imatges i les subcategories, es a dir, es pot votar una única foto i/o votar totes les fotos que ha fet l'usuari X sobre l'indret X. Es possible opinar o comentar les imatges i les subcategories, es a dir, es pot comentar una única foto i/o comentar totes les fotos que ha fet l'usuari X sobre l'indret X. Tots els comentaris ( de moment ) són a través de facebook i cal tenir-ne un perfil a la xarxa per fer-ne comentaris i veure'ls publicats allà. És possible veure les estadístiques de les imatges més vistes i més votades. Està en fase de proves, tot i que crec que va be. S'agrairan comentaris si es troba alguna errada. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És molt cómoda la navegació per la galeria....
Ara.. no m´en recordo que s´havia de fer per pujar les fotos.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
matrix ha escrit:
Fins ara, jo pujava les fotos que m'enviàveu. Estic acabant de afinar per a que las podeu pujar directament, a veure si funciona del tot be. Mentre no estigui el nou, es pot fer amb el sistema "antic" Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
O sigui, enviant-les al teu correu,
quina mida han de tenir? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Has estat escollida
![]() ![]() Seguint les instruccions que diu després a les pestanyes, veuràs que has de crear primer una categoria, després una subcategoria i després pujar les fotos. Prova i em dius com et va. ( Jo, de moment, amb un ordinador Vista puc pujar moltes de cop i amb un XP no puc pujat moltes de cop ) Si m'envies les fotos, si saps fer-ho per grups ) les redueixes a 500x375 ( que és la mida que es pot mostrar ) i sinó ho faig jo. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Gràcies Webmestre !!!
Buscaré si trobo alguna foto bonica e intentaré pujar-la, a veure si m'en surto ... Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Donsc ja ho he fet... preò m´he adonat que he creat una carpeta duplicada, donsc he posat "Noruega" i hi ha una altre de "Països Nòrdics".. això no sé si està bé.
PEr problemes del meu pc ho he fet una a una... més tard provaré desde un altre, però ha estat fàcil. He hagut, per això, de repetir un parell de vegades. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
matrix ha escrit:
De moment, com ja he dit està en fase beta de proves.... Hi ha d'haver la forma de que pugueu pujar les fotos a les carpetes existents, però de moment no l'he trobada, paciència. De moment, potser millor que creeu una carpeta amb el nom "Nova carpeta" enlloc del nom del país ( si ja existeix ) i jo mouré les fotos al lloc definitiu Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
He intentat pujar unes fotos, però no se si ho he aconseguit o no; les busco però no les trobo
![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ha hagut una foto que no he pogut pujar.. curiosament, l´unica que és vertical.
Neus.. quin nom li has posat a la galeria? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
matrix ha escrit:
Les teves fotos les he passat en un moment a "Països Nòrdics" com deies. La imatge que no podies pujar, seria pel nom que tenia, amb algun espai? Mentre sigui de les mides que indica no hauria d'haver problema. ![]() Les fotos de Neus no hi són, vols tornar-ho a provar ? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Webmestre, les reduiré una mica més i ho tornaré a intentar.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Si jo ara vull pujar una foto a la serie que ja he pujat.. com ho he de fer?? haig de tornar a crear totes les carpetes?? és per no liar-la.
La foto no tenia nom amb espais (altres ja pujadaes, si el tenien) i te el mateix pes... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
´Només he pogut pujar una foto de la carpeta; crec que faig alguna cosa malament !!!
A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
matrix ha escrit:
Ho miro i et dic alguna cosa aviat. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Neus ha escrit:
Ho miro i et dic alguna cosa aviat. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
jejeje.... quina feina et donem..!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
matrix ha escrit:
... És que les grans tecnologies no estan fetes per nosaltres ![]() ![]() ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|