Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, soc nova, d'avui, de tot just fa 10 minuts.
Apart de molts temes que aniré preguntant i contestant (si disposo de l'informació, voldria saber una xorrada... Com es fa per posar una imatge o foto en el perfil ??? ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Ddolors, benvinguda!!!
Has d' editar el teu perfil, veuràs una mica mès adalt en gris una de les pestanyes que diu: el meu perfil, clica allà i podràs fer el canvi, desprès el webmestre haurà d' acceptar l' imatge i llestos!!! |
|
Hola Ddolors, Benvinguda!!
Digues si ja has provat lo de la foto. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Ets la Marta oi ?
Tu i jo ja hem tingut algun contacte per correu electrònic (a través de webcampista). L'any passat em vas donar alguns consells sobre Holànda. Bé, com soc una mica petardilla, no me'n surto amb això del perfil... |
|
Hola Dolors, Benvinguda !!!
Jo també vaig tenir alguns problemes a l'hora d'editar el meu avatar, però després d'algunes intentones me'n vaig sortir. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ddolors ha escrit:
jejje... sí, sóc la arta, m´has descobert de seguida!! Vaig a veure lo de la foto, no m´en recordo com s feia. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
|
Benvinguda al forum
Dolors, ets la ddolors de webcampista que fa uns dies et vaig passar el relat de la Tiramilles sobre Republica Checa? |
|
Gràcies
Siii, soc jo. Ostres ens anem retrobant els catalans. Vaig descobrir aquesta pàgina tot just diumenge i crec que està molt bé. Crec que finalment passarem de la República Txeca i ens quedarem amb el primer projecte: Luxemburg, Disney (la meva filla insisteix en tornar-hi...)i Normandia, que ja coneixem la part de la costa, però ens falten molts altres llocs de l'interior. |
|
Benvinguda al fòrum, esperem compartir amb tu molts fils ,preguntes i respostes.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Dons m'alegra pensa que a traves del enllaç de la Mª Jose (Tiramilles)coneixesssis aquet ja teu forum
|
|
Gràcies a tots. Evidentment estaré encantada d'ajudar quan calgui.
|
|
Bona nit i benvinguda.
Estic veient que parleu de Luxemburg, i ara faré una pregunta d’ignorant: què té Luxemburg per visitar?. La veritat és que alguna vegada hem passat molt a prop, però mai se m’ha encès l’interès per visitar-lo. He llegit alguna cosa sobre el país: que és petitó, de parla germànica però fan servir el francès a l’administració, un alt nivell de vida i poca cosa més. Què té que valgui la pena visitar-lo o fer una parada d’un parell de dies ?. Salutacions i perdoneu la meva ignorància. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Moltes gràcies Marce.
De fet, jo tampoc hagués pensat mai en anar a Luxemburg, i com tu moltes vegades hem passat aprop i fins i tot un cop (fa moooolts anys) ens hi vam parar una estona a la capital, però l'any passat vam fer una ruta per la Selva Negre, Holànda i Bèlgica. Quan la preparava vaig fer diferents plans, ja que amb nosaltres (som 3), venien dues families més. Com ells era la primera vegada que feien ruta i sobretot per l'extranger, vaig voler oferir-los un parell o tres de variants, sempre conservant la Selva Negre i Holànda. En una d'elles hi havia l'opció de passar per Luxemburg i des d'allà fer una incursió a la vall del Mosela a Alemanya, però finalment vam triar la que tornava per Bèlgica. Suposo que em van quedar les ganes d'anar-hi. Es per això que aquest any he triat Luxembur com a primer punt de "campament base". Avui he trobat una pàgina on hi ha 3 relats de Luxemburg. Encara no els he llegit, però si els he imprès per llegir-los amb calma i marcar els llocs interessants. Tot i que amb la guia Michelin de Bèlgica, l'informació que m'han enviat i internet, crec que ja tinc força clar el que hem de visitar. Es veu que és un pais no massa turistic i no hi ha grans aglomeracions de gent (això o agrairem, sobretot quan estem a Disney i recordem la tranquilitat de lUxembrug). La majoria de campings son tranquils i molt bé de preu. A la zona est, tocant a Alemanya hi ha una zona que es diu Mullerthal, que es veu que te uns paisatges espectaculars. També al nord hi ha la zona muntanyosa de les Ardenes que diuen que és molt bonica. Mira, no sé, igual ens cansem desseguida i marxem a París i Normandia abans del compte (això és la ventatja d'anar amb la casa al "damunt"). Però l'idea és estar-nos uns dies i fer incursions a Alemanya i Bèlgica. Us poso l'enllaç que he trobat al matí. Es flipant veure el que han viatjat aquesta gent...!!! mttj-viajesyexperiencias.blogspot.com/2009/05/luxemburgo-par...ii-mullerthal-y.html |
|
Bon dia,
doncs prenc nota. D'aquella banda d'Europa tinc pendent visitar Flandes i pot resultar interessant fer una parada a Luxemburg. I pel que fa a webs de viatges una que visito sempre que planifiquem un viatge és blocdeviatges.blogspot.com/ és un bloc que recull un llistat infinit d'experiències viatgeres d'un munt de gent, narrades en primera persona. És increïble: pots pensar en algun lloc recòndit del planeta i segur que trobaràs el relat d'algun catalanet que ha estat allà o hi viu actualment, i que té un bloc o una web on hi parla. Sempre que planifico un viatge començo visitant-la per tenir una primera visió, i després ja començo a mirar webs turístiques i autocaravanistes. De Luxemburg he vist que té dos referències. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Bon dia Marce.
Prenc nota de la web, la posare a "favoritos" i el cap de setmana me la miraré. Nosaltres suposo que farem base a Luxemburg i escapades a Wallonia i fins i tot arribarem a Brusel.les. La part de Flandes la coneixem un mica més. Bé, me'n vaig a portar la nena al cole i a treballar. |
|
Ddolors ha escrit:
Salutacions i benvinguda. Un cop hagis entrat amb el teu nom i contrasenya com fas normalment, has d'anar seguint les pestanyes o botons següents: Inici - el teu perfil d'usuari - edita - actualitza la imatge - poses una foto teva del teu ordinador o esculls una de les que allà hi ha - confirmar la selecció. Si enlloc de canviar la foto vols canviar altres coses del teu perfil cliques edita - actualitza el teu perfil - i modifiques el que vulguis de les quatre pestanyes que hi apareixen. Finalment cliques actualitzar per guardar les modificacions. Espero et sigui senzill. A Inici - preguntes freqüents hi pots trobar la resposta a aquestes i altres petites coses. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Moltes gràcies Webmestre.
Ara si he pogut, és que abvans no anava per el lloc adequat. Salutacions |