• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Que bé, es pot passar el contingut d'un fil a PDF fa 12 anys 6 mesos #42101

Segurament fa temps que es pot fer...
Però fins ara, que he volgut imprimir la informació de la trobada de Cerdanyola, no m'he preocupat de mirar com fer-ho còmodament.
El cas és que es pot convertir el contingut de tot un fil a PDF i llavors imprimir les pàgines que interessin.

Deu ser com descobrir la sopa d'all, però m'ha anat molt bé !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Que bé, es pot passar el contingut d'un fil a PDF fa 12 anys 6 mesos #42103

EvaV ha escrit:

Segurament fa temps que es pot fer...
Però fins ara, que he volgut imprimir la informació de la trobada de Cerdanyola, no m'he preocupat de mirar com fer-ho còmodament.
El cas és que es pot convertir el contingut de tot un fil a PDF i llavors imprimir les pàgines que interessin.

Deu ser com descobrir la sopa d'all, però m'ha anat molt bé !!

Com la sopa d'all no sé ( no l'he tastada ) però és de les coses que per no estar a la vista, no s'usen.

Poso una imatge per mostrar com es fa.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
Adjunts:

Re: Que bé, es pot passar el contingut d'un fil a PDF fa 12 anys 6 mesos #42106

No sabia d'aquesta opció del PDF, em sembla bona la utilitat.
La sopa d'all, tasta'l, ara que té que venir el fred és una bona excusa.
recetas.mundorecetas.com/receta4688.html

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12