Benvingut,
Convidat/da
|
|
Des que em vaig assabentar que existía el YouTube, vaig crear el canal
youtube.com/totcamping
per tenir el nom reservat, però no l'havia fet servir fins ara, que des de fa uns dies, he anat afegint o enllaçant vídeos que he trobat.
S'hi entra ràpid clicant la imatge de la columna esquerra del web. De moment he fet una divisió provisional en categories, però m'agradaria rebre suggeriments sobre el tema d'usuaris que estiguin acostumats a navegar per aquesta xarxa, doncs no hi estic gens "posat". Què creieu que és millor tenir enllaçat ? Només informació, proves de vehicles, etc. Com veieu un apartat històric o d'humor ? Com fer que vosaltres informéssiu de vídeos interessants per enllaçar ? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
... Ho sento webmestre, però la meva informàtica és de "pa sucat amb oli", i no et puc ajudar !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Webmestre, jo ho veig força be, he rigut una estona veient els vídeos. El que si mirava es per poder pujar algun, evidentment un enllaç al nostre youtube de cadascú, i crec que s'ha de fer enviant un missatge a tu, oi?.
Salutacions. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
raboga ha escrit:
Explica't... A mi no m'importaria "obrir" el youtube a vosaltres, però no a tothom, doncs si ho faig tinc la impressió de que un dia trobariem que hi hauria de tot menys càmping. Potser estic equivocat, ja dic que no hi estic gaire posat. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Efectivament, es això el que vull dir, que s'ha de portar un control i un ordre sobre el que es pugi. Per això comento de enviar el enllaç a tu o algun administrador perquè ho reviseu.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Doncs llavors si m'informeu dels que estan bé els anire enllaçant jo.
info arrova totcamping.cat Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Webmestre Jo ja m´hi he afegit com a seguidor. De fet fa temps que vaig pejar algun video però com ens vam quedar sense càmara de video doncs les produccions es van acabar.
De totes maneres és un lloc per penjar videos (Jo tampoc el domino massa i anar mirant que hi ha per aquí o per allí). Donat que el Youtube és de TotCamping seria una bona idea que el que es penja estigui associat al món del campisme, les sortides si se'n fan o potser relats de viatges en format video. Salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
I una altra cosa que em deixava...em sembla que també vas crear un Twitter Totcamping. Ha quedat abandonat?
Això s'animaaaa ![]() Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
ciuatanejo ha escrit:
En el cas del twitter, vaig agafar el com com vaig fer amb facebook o youtube, però en el cas del del ocell no en tinc idea de com funciona. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
ciuatanejo ha escrit:
Relacionat amb campisme poden ésser vídeos "campistes" que quasi només serveixin per riure, com el del Renault 5 tirant d'una caravana gran en una carretera de pujada.... o d'altres més seriosos com un crash test o una prova de l'estabilitat d'una caravana kip. I d'això es tractava, de comentar si tot el que tingués relació tenia cabuda, o no. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Webmestre, doncs Jo vaig trobar fa temps un canal de Youtube d'algú que es dedicava a revendre autocaravanes antigües. Està bé i és curiós veure els videos que s´hi presenta doncs et mostra l´interior de cadascuna d´aquestes ACs veteranes.
El problema, és que es tracta d´una pàgina comercial m´imagino. Jo els tinc afegits a favorits al meu canal. També te'l penjo aquí. Si creus que no s´ha de posar, doncs no ho posis i esborres el link. Youtube/Autocamping Apa salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
Respecte al tema del Twitter, molt bé tampoc sé com va. Crec que m´hi vaig iniciar gràcies a Totcàmping. Per a mi és una mena de barreja entre el panell/mur del facebook on pots anar posant les teves idees,links a articles, fotos, etc, però amb un espai limitat pels caràcters (crec que el màxim són 250 però no n´estic segur). Pots fer seguiment d´altres Tweets o "piulades" d'aquells que segueixes. Per exemple, al facebook m´ha arribat la notícia del Jan Bover al Canadà i ho he vist al "INICI", via twetter suposo que m´arribaria el link a la notícia al teu portal amb una molt breu descripció. De totes maneres suposo que no és més que un altre canal per fer arribar l'informació de Totcamping.
I que ja hi ha un Totcàmping a MySpace? ![]() Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
Curiòs això del canal Youtube/totcamping.... he pasat una bona estona recordant els videos....
Per la part técnica, no puc ajudar... ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
matrix ha escrit:
No era un tema tècnic Marta, era rebre opinions sobre el qué posar...i quins apartats posar. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Això val ???
![]() ![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Com diu certa campanya publicitaria, "tot i cap, però no tot s'hi val"...
... però és igual, m'agrada !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|
|
Histories de l'ac
[html]<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="/" frameborder="0" allowfullscreen>[/html] |
Last edit: per webmestre.
|
|
Afegit.
Gràcies, ixent2 Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Neus ha escrit:
Amb passa el mateix |
|
mar-mar ha escrit:
Doncs posar vídeos del youtube aquí és molt i molt fàcil. La manera més fàcil és: A sobre del requadre on s'escriuen els missatges hi han unes icones.... S'ha de clicar la que sembla un tros de pel·lícula i un cop clicat, es posa l'adreça del vídeo del youtube on posa URL. Es clica "Inserir" i ja està. Segueixes escrivint el missatge si vols afegir quelcom i envies... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|