• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com canviar l'avatar ? fa 13 anys 1 mes #40576

Bona nit,
webmestre, m'agradaria saber de quina manera podem canviar l'avatar. He intentat mirar arreu i no he trobat res.

Si algú ho sap que m´ho expliqui....

Gràcies :laugh:
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Com canviar l'avatar ? fa 13 anys 4 setmanes #40597

Bé, ja he trobat com es fa el canvi.
PROBLEMA SOLUCIONAT.

Last edit: per webmestre.

Re: Com canviar l'avatar ? fa 13 anys 4 setmanes #40598

ciuatanejo ha escrit:

PROBLEMA SOLUCIONAT.

Podries fer una breu explicació per tal de que un altre ho pugui fer si no ho sap. B-)
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Com canviar l'avatar ? fa 13 anys 4 setmanes #40602

Webmestre ha escrit:

ciuatanejo ha escrit:

PROBLEMA SOLUCIONAT.

Podries fer una breu explicació per tal de que un altre ho pugui fer si no ho sap. B-)

Quan arribi li dic!! Però em penso que l'ha posat repe.. :whistle:
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Com canviar l'avatar ? fa 13 anys 3 setmanes #40615

Bé, d'entrada el meu error estava en buscar com canviar l'avatar desde les opcions que apareixen en el fòrum. Jo buscava en EL MEU PERFIL. Vaig mirar i remirar totes les opcions que apareixien, però no hi uavia manera doncs em vaig entestar...:dash: :diablo:

Després vaig fer la pregunta :-S .

I al cap d'una estona, comprovant les funcionalitats de la pàgina, hi vaig arribar mitjançant el Menú que sempre apareix a la part superior.

S'ha d'anar a INICI i llavors en posar a sobre el ratolí es desplega tota una sèrie d'opcions. Hem de seleccionar El teu perfil d'usuarion s'obre una nova pàgina amb el Perfil de l'usuari. Hem de seleccionar el botó Editai triar Actualitza la imatge.
Aquí es pot triar entre Envia una nova imatge per a pujar-la o bé Escull una imatge de la galeria d'imatges.

Espero no us hagi liat :laugh: però Jo ara ja ho sé fer :whistle:

Last edit: per ciuatanejo.

Re: Com canviar l'avatar ? fa 13 anys 3 setmanes #40616

ciuatanejo ha escrit:

Bé, d'entrada el meu error estava en buscar com canviar l'avatar desde les opcions que apareixen en el fòrum. Jo buscava en EL MEU PERFIL. Vaig mirar i remirar totes les opcions que apareixien, però no hi uavia manera doncs em vaig entestar...:dash: :diablo:

Quan un usuari es registra per primer cop deixa unes dades i escull una imatge que resta al perfil del menú general superior. Totes les dades es poden modificar amb posterioritat

El perfil que apareix al fòrum està més relacionat amb els missatges i fils en que ha participat l'usuari.

ciuatanejo ha escrit:

I al cap d'una estona, comprovant les funcionalitats de la pàgina, hi vaig arribar mitjançant el Menú que sempre apareix a la part superior.
S'ha d'anar a INICI i llavors en posar a sobre el ratolí es desplega tota una sèrie d'opcions.

Quasi tots els menús superiors despleguen les opcions quan passes per sobre sense clicar-los.

Gràcies per la teva explicació. ;-) ;-)
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.
  • Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12