• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Si alguna cosa no veieu bé... fa 14 anys 3 mesos #33698

Avui un usuari em deia que:
A) El fòrum no el veia bé i
B) Que generalment no podia entrar al web...:-S

A) Ja en vam parlar fa setmanes, hi ha dos formes de veure el fòrum: "Vista Plana" i "Vista per Temes", per passar d'una a l'altre només cal clicar la pestanya que ho permet.
També es pot modificar a través de la configuració del perfil de l'usuari.

B) Sempre que no veieu bé la pantalla, o no podeu entrar, quasi segur que és a causa de tenir algun petit error als arxius temporals o galetes del navegador. Per resoldre-ho esborreu aquests arxius temporals, les galetes, i cliqueu F5 per acabar si encara hi ha alguna cosa malament. :drinks:

Si utilitzeu Internet Explorer:
Aneu a: Eines - Opcions d'internet - Pestanya general - Eliminar

Si utilitzeu Mozilla Firefox:
Aneu a: Eines - Neteja les dades personals
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per webmestre.
  • Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12