Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com comentàvem en un altre fil, les imatges de la galeria fotogràfica es poden veure, des de fa unes setmanes, amb el sistema Cooliris.
Com ho definia EvaV: El cooliris és un programa que et permet veure una col.lecció de fotos en un gran mural, amb un cert efecte de moviment de tot el mural en 3D. Sembla una mica com si et passegessis per una exposició. Pots veure una mica l'efecte a la pantalla de mostra de la seva pàgina web: www.cooliris.com/ Cal descarregar-se el plug-in de download.piclens.com/partner/84fd7ee140a7 i llavors t'apareixerà una icona, un quadradet verd i un de blau, i si cliques, veus aquella col.lecció de fotos dins el mural. El panell es pot moure d'un cantó a l'altre, es veu a pantalla sencera i fa que les imatges es facin grans i llisquin pel davant. Us poso aquí quatre imatges... Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Gràcies Webmestre.
Li demanaré a la filla un cop de ma per descarregar el programa. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies Webmestre.Com carregas las tevas fotos??
E descarragat al programa, prooooooooooo |
|
Gràcies, ho provaré!!!
![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola colla,estic com en Vicenç,com es veuen les meves fotos en aquest programa???????...o sento sempre som els mateixos inutils de la informàtica.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Fixeu-vos en el símbol ( dos quadrets verd i blau ) que us dic a totes les fotos de la galeria:
www.totcamping.cat/index.php?option=com_phocagallery&view=ca...bligatoria&Itemid=85 Aquest símbol apareix perquè jo, com a webmestre de Totcàmping he instal·lat el sistema al web. Si el webmestre d'un web no ho ha instal·lat les seves fotos es veuran de forma normal. Per una altra part jo "com usuari" tinc instal·lat el programet al meu pc. Per instal·lar si no ho teniu: O ho descarregueu des del web que us indicava Eva, o, per exemple, cliqueu al símbol que us deia abans de qualsevol de les fotos de la galeria. Us obrirà un panell i li cliqueu a dalt a la dreta on diu que ho voleu veure en 3D ( són dues passes ) i ja està...llavors quan visiteu alguna pàgina on hagin instal·lat el sistema les imatges us apareixeran amb el símbol petit a sobre, o al costat...i si cliqueu al "simbolet" ja començaran a veure's les fotos. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Gràcies !!!
Ja he fet una "inspecció técnica" del cooliris instalat a la galeria d'imatges. He observat que si les fotos no tenen massa ressolosió es noten els pixels i surten borroses. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus ha escrit:
La majoria de les fotos de la galeria estan a 450px, excepte les darreres que les he pujades a 640px. No és massa resolució, però suficient per veure-ho en pantalla. Amb més resolució, es veurien millor segurament. Desconec per què es veuen amb millor qualitat amb la forma clàssica en la que es veuen a la galeria. El Cooliris és més "espectacular" per altre banda. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|