Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
No puedo enviar mensajes privados
No se, tampoco si los puedo recibir. Cuando pico en mensajes privados, me sale la página en blanco. ¿A que es debido? Webmaster, me lo puedes mirar por favor. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Te he enviat un privat, a veure si el rebs.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Aparentment no veig res, Paco. Jo acabo d'enviar un missatge.
Has provat des de un altre ordinador ? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
No veo nada.
![]() Me avisa de que tengo un mensaje, pero cuando pico para abrirlo, no me sale nada. La página en blanco. ![]() Antes si que podía verlos, pero ya hace varios días que no puedo verlos. |
|
a mi aveces me pasa cuando pico en el mensaje de que tengo un mensaje, en cambio funciona bien, si hago clic en el menu de la izquierda en mensajes privados. prueba a ver.
|
|
Ya lo he probado Tonio. Gracias
Y tampoco me funciona. No se, que debe pasar. |
|
Jo es el ravés, quan algú escriu a qualsevol fil rebu un correo avisant i no se com es te d'arreglar
![]() |
|
Jofranc, quan fas la resposta, abans d´anviarla hi ha un quadradet on pots desactivar que t´enviin missatges. Damunt d´Envia.
També hi ha una pestanya vermella on posa no subscriure. sota de resposta ràpida. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
val merci per assegurar la base he premut la pestanya i he tret la senyal a subscriu-me
Adeu |
|
Esteu parlant de dos coses diferents.
El tema de les subscripcions automàtiques està seguint-se aquí: www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...1840&catid=508#31840 i aquí www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...ew&catid=15&id=32977 I Los Pacos té un problema amb els missatges privats que mirarem si és més general. Per accedir a la secció de missatges privats teniu diverses formes, per exemple: Clicar "MP" sota la foto de qualsevol missatge si esteu al fòrum. Clicar "Missatges privats" a la columna esquerra de qualsevol pàgina, tant si esteu al fòrum com si no. Clicar "Missatgs privats" al menú desplegable de la pestanya dreta superior, etc... Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Pico en Mp bajo la foto, y tampoco.
![]() |
|
Me sale el cartelito que tengo 3 mensajes privados.
Pero cuando pico, no sale nada |
|
Envia'm un correu amb la teva contrasenya i després ho miro. Ës estrany
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
José Mª. te lo enviaré más tarde
desde el ordenador de María. Ella, ahora no está. Gracias. |
|
Paco, soc el "capo" amb el teu nick.
Funciona tot perfectament des del meu pc amb el teu nom i el mot de pas que m'has enviat. Mira d'esborrar arxius temporals, cookies, i clica F5, per acabar de refrescar si tens alguna cosa malament. Jo utilitzo Mozilla Firefox, ara ho provaré amb Explorer, si no et dic res, es que funciona bé. |
|
Solucionado.
Muchas gracias webmaster. ![]() |
|
Los_Pacos ha escrit:
Què era Paco ? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
He afegit un nou accés als missatges privats a través del menú desplegable de la pestanya dreta superior, per on entreu -suposo- al fòrum.
|
|
Webmaster.
Hicimos lo que nos dijiste. Borramos los archivos temporales los cookies y picamos F5. Seguramente teníamos algo bloqueado, y con eso se desbloqueo. Gracias por todo. |
|
Ara, al mòdul dels missatges de la columna esquerra, a part de mostrar el sobre bellugant-se, us indica qui us ha enviat els darrers 3 missatges no vistos i el seu inici.
|
|
|