|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Deunidó Matrix, sembla que t'agrada una mica Extremadura?
Quanta informació que dones. Gràcies, ho guardaré per a una propera visita. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
em va agradar molt i vaig tenir la sort de que un amic d´aquelles terres em fes la ruta personalitzada, però em van quedar coses per veure.... haurè de tornar Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs nosaltres cap a França, a visitar la camargue
|
|
|
Mercè,
Ens hagués agradat molt quedar per setmana santa, però el dia 15 de Març comencem l'acampada de primavera a Blanes. Salutacions. |
|
|
I nosaltres cap el Perigord, molts de vosaltres n'heu parlat molt bé :D
Cala, nosaltres vam ser a la Camarga la passada setmana santa, molt ben aconsellats per en Nanan i la colla de la Garrotxa. Em sembla que hi ha un relat nostre penjat a Viatges i Sortides, i si no hi és te l'envio, potser pots aprofitar alguna coseta. |
|
|
Nosaltres no tenim res clar, ens agradaria ana a Fallas, l'any passat ho varem passar mol be o a Italia per feina.
Marta, lo del Jerte, te mol bona pinta. |
|
|
Nosaltres anirem al país del càtars: Carcassone, Narbonne i per aquella zona.
Encara que amb 4 dies no crec que ens doni temps a veure molt, hi han tantes coses per visitar... Vaig demanar molta informació a turisme francés i son increiblement eficaços. |
|
|
NO NO NO martell
Por favor no coinciden las Fallas con Semana Santa. Me muero. Son seguiditas, primero Fallas que terminan el miércoles y luego el jueves empiezan pascuas que aquí en la Comunidad Valenciana terminan el 1 de abril para los alumnos y los profes. Festuqui del (14-3 que es la plantá hasta el 1 de abril que termina la Pascua) ¿Qué? ¿Cómo se os queda el cuerpo? dance A los que vengais a Valencia no siento nada deciros que no me encontrareis, si no pasa nada vamos a Portugal. :mrgreen: festassa Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
mirypaco
Nosaltres hem estat varies vegades per la zona que voleu anar vosaltres (en tenda i en cases rurals). El que dius de les oficines de turisme franceses és veritat: no triguen gens en enviar catàlegs complerts , etc... Et passo uns enllaços (que potser ja coneixes) per si et poden ajudar: www.payscathare.org/4-6332-El-programa-Pas-Ctaro.php www.campingfrance.com/ es.franceguide.com/ Si necessites quelcom no dubtis en preguntar-ho...hi ha molts poblets petits que valen molt la pena de visitar... |
|
|
Nosaltres tornarem a anar a Portugal, que ens va quedar alguna ´pendent de veure. :D
|
|
|
Mandonguilla!!!
Portugal????8O 8O 8O 8O Quan vau anar a Portugal?????????????? Ostres!!! |
|
|
El Mandonguilla se esta descobrin. :mrgreen:
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Masses pistes.... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
MiryPaco, nosaltres anem a Carcassonne des del 20 al 24 de Març. Serem al Camping Le Martinet Rouge, de pas si algú el coneix i ens pot dir què tal..
Anem una colla composta de 10 adults i 10 adolescents, nosaltres en caravana i la resta en bungalows, així que si os voleu passar, allà estarem. Saludets, |
|
|
nosaltres, tenim 3 dies i hem pensat anar a Terol per visitar Dinópolis amb els nens, i hem dit de fer una parada quan baixem a Penyiscola, dormir allà, seguir fins a Terol visitar el parc i al dia següent tornada amb parada a algún lloc......no sabem on ???? si algú hi vol dir la seva.....estarem a l'espectativa...... :roll: :roll:
Bona nit ......tinc una son ....... és que hem feu anar a dormir tard amb tanta informació i escrits , són molt interessants.....!!! Apa ADEU. |
|
|
Nosotros iremos a Italia pues tenemos 14 días dance ,queremos ir a la regiones de Liguria y Toscana
y si nos sobran días ampliaremos recorrido :D Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
No te'n recordes ja, si van anar junts. =)) =)) |
|
|
Mandonguilla, nosotros nos vamos a Lisboa en semana santa, ¿algun consejo?
haznos, si puedes, un pequeño relato del viaje, si puede ser con fotos. gracias |
|
|
Mandonguilla, Mandonguilla :evil: !!!!!!
Que m'estàs embolicant en l'embolic de valent!!!! Tu i jo, almenys que jo sàpiga :mrgreen: , no hem anat mai enlloc junts! O sí? |
|
|
tal parece que Mandonguilla y Mireia tienen muchas cosas en comun.
las dos han estado en Portugal, las dos son del Bages,,,,,,,,,,curioso :roll: :roll: |
|