|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Gràcies per trucar i preocupar- vos per la meva mare!!!! i per mi jejejeje:mrgreen:
Ara ja la tinc a casa aprop meu.... i estic més tranquila!!!! Tinc més temps ufff!!! S´ha de posar avita bona.... que després m´ha de cuidar a mi... dance GRàcies, Gràcies i milllllllllll Gràcies a tots!!!!! :mrgreen: Un petonàssss de la seva part per tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen i un altre de la seva filla... ( osease) jo mateixa :mrgreen: Mª José :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No en sabía res. Però m'en alegro de que estigueu millor.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Mª José,ens alegrem de que tot hagui anat bé.La veritat es que pensavem que ella era el dia 17 i tu el 19 ,no se pas que vaig entendre.De totes formes la família Tiramilles sou de molt bona pasta i forta com els roures.Anims perque has d'estar en plena forma per fer la xocolatada a la calçotada i la teva mare ha d'esser alla per controlar al Manolo que es porti bé.
Una abraçada de part de tots els de Navarcles.Que milloreu i salut molta salut. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Mª Jose, pásali un peto ben gran a la mare, de part nostra
No en sabíem res Una abraçada |
|
|
M Jose, m'alegro que tot hagi anat be.
Perdona per no trucar-te pero no sabia res :oops: :oops: :oops: . Petons per tota la "family" Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!
|
|
|
No sabia res , peró en tot cas málegro qu tot hagi anat be.
Una abraçada familia Tiramillas hola SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Maria José, tampoc no en sabíem res, però ens alegrem que la teva mare ja estigui millor i a casa !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Tiramillas, doncs jo tambe desconeixia que la teva mare tenia la salut
una mica delicada, m'han alegro molt de la seva millora. I a cuidar-la que de MARE nomes ni ha una. Salut |
|