• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Club per Autocaravanistes fa 16 anys 2 mesos #9464

Voldria informació sobre clubs de AC
M'agradaria fer-me d'algun club per poder torbar nens per les meves filles. Com sabeu molts de vosaltres estic divorciat i em toca sortir moltes vegades jo sol amb elles dos .
Si algu s'apunta a fer alguna sortida amb nens de 5 y 9 m'ho dieu
Tb m'interesa informació sobre clubs
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Club per Autocaravanistes fa 16 anys 2 mesos #9496

Arcadix.... ens hauries de fer arrivar les teves dades per la quedada... rellegeix el fil ...ok????
Un abraçada per L´helena i les nenes.. i per a tú una mossegada al nas jejejejeje

Re: Club per Autocaravanistes fa 16 anys 2 mesos #9503

.
Mª José no provoquis al Arcadi que per ell una mosegada al nas es una insinuacio :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Arcadi,jo només conec l'associació Catalana d'autocaravanistes,pots mirar la seva pgn web,o alguna unio de caravanistes als cuals hi han autos.
Una abraçada i salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Club per Autocaravanistes fa 16 anys 2 mesos #9514

Ostres jepi.... es veritat jejejeje l´Arcadix porta piles duracell =))

Re: Club per Autocaravanistes fa 16 anys 2 mesos #9553

Tens el mitic i mes antic Club nomes d'autocaravanes que esta a BCN.
El "LLeure". Te una pagina web = www.lleurecamper.com/
Salut.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12