• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9402

Quants usuaris esteu pensant en comprar una AC nova o importada a curt plaç ( abans d'un any ) ?

Jo us aconsellaria ( pel que m'han dit ) que, si us és possible, la compréssiu ja o arribésssiu a un acord amb el concessionari per tal de que us la matriculés ja. Ara encara és possible de matricular sense l'impost en algún lloc. No sabem si demà serà possible, pero tot indica que l'any que vé no ho serà.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9408

Webmestre, gràcies pel consell. A nosaltres encara no ens ha agafat aquest virus de passar a l'auto, i si mai arriba segurament serà de segona ma, però si ens toca la loteria, o els cecs, o el que sigui, ho tindrem en compte. Sort!!!

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9421

home...nosaltres tenim el pensament...però encara no hem començat a mirar.....voliem deixar-ho per desprès de vacances....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9429

Gràcies Sr. Webmestre :mrgreen:

Aquesta nit posarem en funcionament la màquina de fabricar bitllets i demà a primera hora l'anirem a mirar, triar, reservar, matricular i recollir per poder marxar aquest mateix cap de setmana!!!! =)) =)) =))

Fora bromes, al qui li pugui interesar, es un bon consell :idea:

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9487

Molt em sembla a mi Webmestre que ja haurán fet tard.

Nosaltres la vem matricular al Novembre i ja vem tenir moltissims problemes per que ens la donguessin. Segons ens van dir ademés, vem tenir molt de "xurro" ja que al mateix temps tenien varies mtriculacions d'autos parades a d'altres delegacions de trafic.

A data d'avui jo crec que el millor que es pot fer es buscarne de Km 0 ja matriculades! El dubte es si els concesionaris de caravanes ho fan aixó?
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9498

Molt em sembla a mi Webmestre que ja haurán fet tard.

Nosaltres la vem matricular al Novembre i ja vem tenir moltissims problemes per que ens la donguessin. Segons ens van dir ademés, vem tenir molt de "xurro" ja que al mateix temps tenien varies mtriculacions d'autos parades a d'altres delegacions de trafic.

A data d'avui jo crec que el millor que es pot fer es buscarne de Km 0 ja matriculades! El dubte es si els concesionaris de caravanes ho fan aixó?

Conrad, no m'aventuraría a dir el que dic, gratuïtament.
El que pugui que ho faci ja, ara.
Nomès ho comento, més clar no ho puc dir. Ara encara es pot, el que no sabem és fins quan.
La possibilitat dels km. 0, si han estat matriculades de quatre anys cap aquí són igual de bona opció. El que serà difícil és fer un encàrrec a servir d'aquí a uns quants mesos i sortir-se'n sense el dotze.

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9722

Tenim.... diem-ne una certa probabilitat de "vacances impositives" pel 2007? Aquest enrenou, la veritat, de molt mal acabar, però tota llum d'esperança és bona. El que fora bo ja és que algú anés pel mon amb un comunicat oficial i pactat... gastariem menys amb tila i encara arribariem a la AC :mrgreen:

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9724

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
no s'ha de perdre l'esperança. 8-)
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9726

Nosaltres estem mirant, pero no podra ser fins despres de l'estiu.
Aixi que si les cosas van com van no tindrem mes remei que pagar el 12%.
El disabte vaig estar en un concessionari i em va dir que de moment, de les ventes fetes a la fira, no han hagut tantes devolucions com es podien esperar. Semble, que pensen, que no els afectara tant com creian. ¡HOTENIM MOLT MALAMENT!.
Es ha dir, com diu webmaster, el que pugui dornar el pasa ara que ho faci.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #9729

Nosaltres estem mirant, pero no podra ser fins despres de l'estiu.
Aixi que si les cosas van com van no tindrem mes remei que pagar el 12%.
El disabte vaig estar en un concessionari i em va dir que de moment, de les ventes fetes a la fira, no han hagut tantes devolucions com es podien esperar. Semble, que pensen, que no els afectara tant com creian. ¡HOTENIM MOLT MALAMENT!.
Es ha dir, com diu webmaster, el que pugui dornar el pasa ara que ho faci.

Tinguem tots una mica més de paciència. :-| ;-)

ES CERT fa 16 anys 4 mesos #10000

Ratifiquem el que diu el Webmestre
AU,
una salutació
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #10004

Conrad, no m'aventuraría a dir el que dic, gratuïtament.
El que pugui que ho faci ja, ara.
Nomès ho comento, més clar no ho puc dir. Ara encara es pot, el que no sabem és fins quan.
La possibilitat dels km. 0, si han estat matriculades de quatre anys cap aquí són igual de bona opció. El que serà difícil és fer un encàrrec a servir d'aquí a uns quants mesos i sortir-se'n sense el dotze.

Però .... encara les estan matriculant sense pagar l'impost??? Jo pensaba que ja ho tindrien tot parat!! Amb els problemes que vaig tenir jo per tenirla i ara fa ja tres mesos!!

Per cert... lo del 4 ayns per que es?? Fant pagar tambe aquest impost als que en compren una de seguna ma amb menys d'aquest temps??
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Nous usuaris d'AC fa 16 anys 4 mesos #10012

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Et poden reclamar l'impost si no l'has pagat i fa que tens l'AC menys de 4 anys...tan segur com que avui es dimarts.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12