|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola a tothom,
Mireu, com que veig que ningú encara no ha escrit res aquest 2007, em feia il·lusió estrenar l'any amb un missatge tot i no se que dir-hi, però no me n'he pogut estar :mrgreen: Doncs res, Senyores i Senyors: dono per inagurat el 2007!!!! brindem dance I ara m'en vaig a dorm , Bona nit!!!! Salutacions a tots No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs jo ja m'he llevat, igual que el Cim, dono per comenzat l'any 2007.
De fet aquestes hores no hi ha gaire res per dir, la ressaca ens tindra el cervell ocupat bona part del dia Que sigueu bons minyos..eh.. :D |
|
|
Bon dia companys,espero que us hagui anat bé l'entrada de l'any i que disfruteu d'una bona estada en el 2007.
Envio una forta abraçada a aquells companys que l'han passat junts en la kedada de la Seu d' Urgell.Esperem veure-us a tots ben haviat. Que junts poguem consolidar aquesta web durant tot l'any i poguem passar unes maravelloses estones junts. Petonets i abraçades per tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola: :mrgreen:
M'he llevat ara fa uns moments i ja veig que en Carles ha anat per feina. Salutacions a tots i espero retrobar-nos aviat jalant calçots, i deseitjar igualment un nou any 2007 plé de salut per tothom. Ah! felicitats als Manels i els Jesúsos que avui és el seu sant. :twisted: Bon any 2 0 0 7 !! :mrgreen: Jesús - Tiowillson |
|
|
Ja ja... doncs jo fa poquet que m´he llevat i estic esmorzant amb la companyia virtual del foro.....de resaca ...en tinc poca...de moment...vam anar a dormira les 5....
Vam parlar amb la Sabel...i des pas amb la colla de la Sue...i estàven fent el típic cremat....i es sentia força soroll de fons...esperarem amb enveja sana que ens facin 5 cèntims.... Una abraçada ben forta per a tots.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
8O ...Avui és Sant Jesús?...no ho sabia...
Doncs moltes felititats!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Eiiiiii!!!!!, doncs felicito a tots els Manels i Jesusos que corrin per el fòrum, però molt especialment al Jesuset dels Tiowillson :mrgreen:
Moltes felicitats xato!!!! brindem Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Molt bon any per a tots, i felicitats a Manoloco, Rocinante i Tio Willson. Si em deixo algú, disculpeu-me, encara tinc el cap a la Seu.
Mercè Mercè & Cia.
|
|