Benvingut,
Convidat/da
|
|
Feia temps que en rondava pel cap i finalment m'he decidit. He enviat per emeil el relat del viatge a Noruega per si el voleu penjar :D :D :D
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A veure si haviat el podem lleguir.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola Neus, penso que esta molt be aixo d'explicar les teves vivencies i la teva forma i manera de veure les coses i espais dels llocs que visites
Molt be :D :D Per altre banda voldria dir a tots els foreros, que s'animin, encara que siguin petits relats, explicar les vostres histories del campisme, ja que som un forum petit i collonut :oops: i d'aquesta manera mantindriem aquest Web una mica mes viu i per altre banda d'aquesta forma la resta en podem treure uns beneficis per les proximes sortides. Molt be endevant i crits. :mrgreen: :mrgreen: |
|
Molt bé, Neus, segur que ens agradarà llegir-ho.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Ja en podeu gaudir del relat.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Neus, he lligit el teu relat i m'ha agradat molt, llastima del mal temps
perque la zona es guapisima. Voldria fer-te una pregunta, quan dius que amb deu dies ja heu gastat tres ampolles de propà, vols dir una cada Ac o totes tres les vas gastar tu sola(be la vostra Ac). Salut |
|
Neus, jo també et felicito pel relat ( i pel viatge, és clar).
He entés que passats els primers 10 dies s'havia acabat la primera bombona de totes tres autos, i també m'he preguntat finalment quant de propà vàreu gastar per auto, dues o tres bombones ? Es veu que el consum de propà ens crida l'atenció a tots !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Aquest relat no és una descripció detallada del viatge, més aviat preten ser un recull d'anècdotes, emocions i estones compartides amb amics :D :D :D
Durant les 40 hores que varem estar a l'illa de Mageroya, les calefaccións van funcionar sense parar, tot i així fins que no varem tapar tots els orificis de ventilació amb cinta aïllant, paper de cuina i els cartons de les caixes de llet no varem aconseguir escalfar las AC. No era el fred, sino el vent :roll: :roll: :roll: No va ser necessari utilitzar les terceres bombones de propà. ......... Gracies per llegir el relat i BONES FESTES............ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Benvolguda Neus i família.Hem llegit al detall les vostres aventures d'aquest bonic viatge i ens ha fet recordar els magnifics moments que varem viure tota la nostra família per aquelles contrades.La nostra diferencia principal es que només ens va ploure un parell de dies i aixó segurament va fer que fos diferent.Varem veure el Sol de mitjanit,malgrat feia més de 8 dies que era tot boira.Aquell dia va lluir el sol i varem passegar juntament amb la Carme fins a les 4 de la matinada sota un sol radiant.Només de pensar-ho s'hem possa la pell de gallina.No m'enrotllo més perque aniria explicant tot el viatge.Gràcies Neus per fer-nos reviure aquells maravellosos dies.Una abraçada.
Salutacions i bones festes. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Neus, et felicito per el teu relat.
Bones Festes |
|
Gracies mar-mar, gracies Jepi ¡¡¡, desitxo poder repetir algun día no massa llunyá aquest viatge per treure del meu cor l'espina que es va quedar clavada.
Bones Festes ¡¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|