• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8011

No se si heu vist aquest programa, es molt interesant, cada dimarts a TV3
avui han fet desde Cap de Creus fins el Puigmal, passan per una banda
i l'altre del pirineu
Surten un pilot de poblacions que ja hi hem estat la majoria, pero ni han
altres que poden ser una bona ruta per un cap de setmana.
Ha mes de la ballesa extraordinaria dels pirineus, fan comentaris de cada
lloc i coses per visitar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8012

Tens raó Jofranc el programa està molt be jo he gaudit molt sobre tot de les vistes de muntanya, també agrada veure els llocs que coneixes amb un altra perspectiva. Els Pirineus donen per molt i aquest programes serveixen per definir objectus a visitar.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8028

A nosaltres també ens ha agradat molt, l'Alba i en Pau també s'han quedat a veure'l, doncs l'Alba precissament està estudiant el relleu i l'hi ha semblant molt interessant. L'únic que trobo és que van una mica "per feina", podrien anar una mica més a poc a poc...

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8035

Jo vaig demanar a casa que m´ho grabèssin, dons em tocava treballar.....però es van oblidar...
L´Alba , però , el va veure i va reconèixer llocs on havien anat i li va fer molta il.lusió.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8039

Bon reportatge i molt interessant, si l’arriaven a filmar una mica mes tard, igual sortíem els de Totcamping, dalt de la torre de guaita o passejant per Sant Llorenç de la Muga.
Andreu

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8054

Hola a tothom.
A quina hora ho fam? Aquesta setmana no ho vaig veure, però la vinem no m'ho perdo.

Salutacions
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8057

Joaqui, ho fan els dimarts després de las noticies del vespre a las 21:40 h. per cert.....no ho vaig poder veure, sabeu si ho tornan a repetir en un altre horari??
Isabel.

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8059

Si us heu perdut quelcom episodi, en aquest enllaç hi ha molta programació de TV que la podeu-ho baixa.
Encara no hi es la sèrie dels Pirineus però crec que aviat la posaran

www.tintaxina.net/comparteix/

Salutacions
Enric

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8070

Gràcies per l'enllaç,Enric.Ens venia molt de gust veure'l doncs nosaltres pleguem de treballar les 22 i no el varem poder veure.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8090

Es de la mateixa saga de programes fets anteriorment com Catalunya desde l'aire i Catalunya, de costa a costa.

Per mí son programes super encertats i molt divulgatius, a més d'enrriquir-nos culturalment et distreuen i t'ensenyen una prespectiva de casa nostre dificil de veure per un mateix.

Gaudiu-los que valen molt la pena!!!

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Els Pirineus desde l'aire fa 19 anys 8 mesos #8179

Jo m'he l'he baixat de la pgn que diu l'enric i es de molt bona qualitat.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12