Benvingut,
Convidat/da
|
|
La setmana passada vaig portar l'AC per fer uns arranjaments al taller "AREA PUNTO CONTROL" (Can Cuiàs, entrada Barcelona).
En algun lloc del fòrum vaig llegir que els membres de Totcàmping si hi anaven tindríem un descompte del 10 %, total que vaig decidir portar-la, i el resultat ha estat del tot satisfactori. Quantes vegades ens hem trobat que per qualsevol revisió per simple que sigui ens l'han de fer fora al carrer perquè dins del taller no entra l'AC (ja m'hi he trobat a dos llocs: Granollers i Santa Perpètua). Aquí això no succeeix. Pel que sembla s'estan especialitzant en el manteniment d'AC i caravanes i tot i que porten poc temps oberts ja tenen un bon grapat de clients. De fet quan vaig deixar l'AC n'hi havia com a mínim 6 més. El fet de que estigui també ben situada és un factor a tenir en compte (per a mi decisiu), el tinc a 5 kms de casa. Altres vegades havia de fer més de 60. Doncs per un costat volia agrair als responsables de TOTCAMPING que hagin fet les gestions oportunes perquè ens puguem beneficiar del descompte i per una altra, agrair a AREA PUNTO CONTROL el bon tracte rebut. Una abraçada. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Pues yo, como soy un despistado de tomo y lomo, no me había enterado del descuento... vaya por Dios.
Pero, de todas formas, le llevé la auto para que me arreglara la alarma, que andaba pachucha, y un par de cosillas más (de yaques, en suma). M pareció un excelente profesional, además de una persona encantadora. Item mas, que es el único taller de autocaravanas situado cerca del Metro, que para volver a casa viene bien. Y pocos días después, descubrí que algo no chutaba (resultó ser un fusible flojo), me acerqué por allí y en un plis plas me lo miró, dejando la faena (no poca) que en ese momento tenía. Lo dicho: para recomendar. |
|
Coincideix-ho amb les opinions anteriors, inclus le del descompte que tampoc estava enterat.
Serietat, amabilitat i profesionalitat si la vaig trobar. Hem varen fer treballs d'electronica i canvi d'uns retrovisors. |
|
No haver aprofitat el descompte us passa per llegir poc...
![]() M'en alegro qe el que ens van dir que us farien es compleixi i que sobretot el servei sigui bó. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Hola, os agradecería si todavía está disponible el descuento en Area Punto Control, puesto que quiero ir a hacer alguna que otra cosa, y si fuera posible, la url donde los puedo encontrar.
Saludos. |
|
Rafagal:
El link a la web lo tienes aquí mismo, en Enllaços (Tallers) www.totcamping.cat/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=4 |
|
Continúa vigent, un 10% en mà d'obra, i el tracte, excel·lent. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Gracias por la información, en cuanto al trato, he tenido ocasión de comprobarlo y lo confirmo yo también.
Saludos. |
|
yo estuve para pedir presupuesto para colocar un generador y la atencion que me dispensaron fué magnifica
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Jo vaig potar a meva auto per posar-li ell sellent giratori de l'acompanyant, era un model una mica dificil i no va ser cap problema per ells.
També fan descomptes als de Leure i als de la UCC. sALUTACIONS. |