Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola bon dia a tothom :D :D
estem buscant una garatge pre guardar una ac i dos cotxes per figureras rosas castello de empurias en fi a 20 o 3o km. fe figueras, encara que sigui rural ens es igual, ens em desidit de quedarnos a viure a empuriabrava,i es clar hem se pujar tota la artilleria cap a qui ![]() ![]() si algú sabes delgun lloc estariam agraits, no importa la situacio que estigui si es vell ja larreglarem, te que tenir llum, aigua y wc. avera si ens podeu ajudar, molt agraits encarna i salvador fins ara de terrassa y ara de empuribrava ![]() gracias adeuuuuu ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Si no trobes que Besalú és molt lluny, nosaltres guardem la CV allà, a la l'ESMI. Si t'interessa, avisa'm i et dono més dades, encara que és molt fàcil de trobar.
Una abraçada, Mercè Mercè & Cia.
|
|
No et puc ajudar ona pero us desitjo molta sort.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
hola Marce 67 siusplau ¿que es el esmi?
gracias, ja hu comentaré al meu marit i et donaré resposta salutacions :D :D |
|
Ona, aquí tens l'enllaç:
www.esmicamping.com/
Nosaltres fa molts anys que guardem la caravana, i el meu sogre la seva auto, i a banda de que és bastant més econòmic que al Maresme, va molt bé perquè si has de fer alguna reparació t'ho fa ell mateix. L'amo es diu Miquel.
Una abraçada. Mercè & Cia.
|
|
gracias merce67 ens cau una mica lluny, pero anirem a mirahro :oops: :oops: perdona al meu catala fa pena, pero ho intento :D
molt agraits ![]() |
|
hola amics, ja hem trobat lloc per la ac. nomes está a 3 km de casa es una masia que guardan cv. i en deixan guardar la ac. i un coche a cobert estem contens dons el preu no hens sembla ecceciu
salutacions |
|
Aprofito aquest fil per saludar-vos : Ona i Sal....., i tambe per dir-vos que sentim perdre uns Terrasencs, encara que la Costa Brava sigui molt "guay".
|
|
Enhorabona per haver trobat solució.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|