• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7667

hola bon dia a tothom :D :D

estem buscant una garatge pre guardar una ac i dos cotxes per figureras rosas castello de empurias en fi a 20 o 3o km. fe figueras, encara que sigui rural ens es igual, ens em desidit de quedarnos a viure a empuriabrava,i es clar hem se pujar tota la artilleria cap a qui :-P :-P
si algú sabes delgun lloc estariam agraits, no importa la situacio que estigui si es vell ja larreglarem, te que tenir llum, aigua y wc.
avera si ens podeu ajudar, molt agraits encarna i salvador fins ara de terrassa y ara de empuribrava :-P (a terrassa encara i tenim casa)
gracias adeuuuuu :-P :-P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7676

Si no trobes que Besalú és molt lluny, nosaltres guardem la CV allà, a la l'ESMI. Si t'interessa, avisa'm i et dono més dades, encara que és molt fàcil de trobar.

Una abraçada,

Mercè
Mercè & Cia.

Re: garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7679

No et puc ajudar ona pero us desitjo molta sort.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7700

hola Marce 67 siusplau ¿que es el esmi?

gracias, ja hu comentaré al meu marit i et donaré resposta

salutacions :D :D

Re: garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7705

Ona, aquí tens l'enllaç: www.esmicamping.com/ Nosaltres fa molts anys que guardem la caravana, i el meu sogre la seva auto, i a banda de que és bastant més econòmic que al Maresme, va molt bé perquè si has de fer alguna reparació t'ho fa ell mateix. L'amo es diu Miquel.

Una abraçada.
Mercè & Cia.

garatge fa 16 anys 10 mesos #7707

gracias merce67 ens cau una mica lluny, pero anirem a mirahro :oops: :oops: perdona al meu catala fa pena, pero ho intento :D

molt agraits :-P

garatge fa 16 anys 10 mesos #7775

hola amics, ja hem trobat lloc per la ac. nomes está a 3 km de casa es una masia que guardan cv. i en deixan guardar la ac. i un coche a cobert estem contens dons el preu no hens sembla ecceciu

salutacions

Re: garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7829

Aprofito aquest fil per saludar-vos : Ona i Sal....., i tambe per dir-vos que sentim perdre uns Terrasencs, encara que la Costa Brava sigui molt "guay".

Re: garatge a figueras fa 16 anys 10 mesos #7834

Enhorabona per haver trobat solució.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12