|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
He comentat al webmestre que potser seria interessant tenir l'àrea tècnica a fora del "Calaix de sastre".
Penso que són uns fils que sovint s'hi poden anar fent aportacions i que potser els necessitem consultar no precisament en el moment que algú els publica. Si els tenim al general, se'ns perden de seguida perquè allà hi ha molt moviment. Si els posem en un subfòrum apart, els podem veure i consultar millor, i facilitar que un pugui solucionar un problema consultant-ho quan li s'hi trobi. Si us plau, voteu l'enquesta, així es veurà la necessitat o no de fer aquest canvi. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo penso, que estaria bé tenir-lo separat, com dius.És més fàcil consultar.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
penso que tens molta reo Mireia, mes ben dit si no recordo malament ja
hi era i el van treure perque semblava que no tenia prou utilitat, tambe crec que per part dels foreros ho tindriem de tenir en compte i escriure cada cosa en el seu lloc, aixi sempre que busquis quelcom es trova rapit. Completament d'acord Joan |
|
|
Crec que em anat d'un extrem al altre, també trobo a faltar aquest apartat.
|
|
|
Mireia, a mi també em sembla força encertada la teva proposta.
És veritat que hi ha temes que cal tenir-los a ma per si algun cop necessitem revisar-los. Una abraçada. |
|
|
Jo també estic d'acord en que estaria bé tenir aquest apartar per poder consultar més rapidament tots aquest temes.
Salutacions a tots Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Doncs ho trobo perfecte!!!
Tots ens podem beneficiar d'aquest apartat, per cert, algú em pot dir 8O com s'engega la rentadora? =)) =)) Sector femení, no us enfadeu!!!! :mrgreen: Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
La rentadora?
Doncs si un té una mica de llums :twisted: pot trobar algun botó, roda o artilugi semblant, on hi probablement hi posa "on" o "marcha" (en català encara és difícil trobar-ho). Comença provant per aquí. Compte amb punxar el sector femení, que en pots sortir escaldat! Un petonet :mrgreen: |
|
|
Home Mireia!!!!, ho podies haver dit abans aixó, jo ho buscava en català =)) =)) =))
De totes maneres, no la remenaré gaire no fos cas que m'electrocutés :mrgreen: Posats a fer, i la planxa per on s'agafa? =)) =)) =)) Ei noies, jo no vull sortir-ne escaldat, per no res us enfadeu :oops:. Que ho fa que amb aquests estris us hi porteu tan bé, serà que teniu tants coneixements que sou un pou de ciència? :mrgreen: Ja l'hem liada!!! Jo us envio us petonàs a totes No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|