Benvingut,
Convidat/da
|
|
Avui fa un any que us conec..... I estic molt contenta de tenir=vos per amics :mrgreen:
OXO Un petonàsssssssss!! M.José :mrgreen: |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosotros, la familia, también hemos comentado este fin de semana, que ahora justo hacia un año de nuestra primera kedada, donde os conocimos a todos, que suerte........
|
|
Realment no haguèssim mai pensat que sortiría aixó, d'alló.
Estem molt contents. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Jo vaig coincidir ahir al chat de webcamista amb Anmica...que era de Guadalajara i y també vam comentar el mateix....
Però la veritat és estic tant a gust que em sembla que us conec des de fa més temps! :D Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Certament, un any desde la trobada de Montblanc, grácies a JMFernan i Cala varem conéixer molt bona gent, als que comptem ara entre els nostres amics.
I QUE NO PARIIIIIII Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Hola¡ Tiramillas, nosaltres també varem tindre sort de coneixer a tots vosaltres per la cual cosa ia sabeu on ens podeu trobar per lo que faci falta, molts besest desde Estivella. Fins aviat.
|
|
EEEEEIIIIIII Marpe2,com teniu el tema de l'auto? us han solucionat alguna cosa o no.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Felicitats a tots plegats i per molts anys poguem estar així!!! :mrgreen:
Una abraçada a tots ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|