Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a todos,
A ver si alguien puede ayudarme. El caso es que entre el PMA de mi coche (2470) y el de la caravana (1200), sobrepaso el PMA máximo para mi carnet (3500). En la tienda donde me he comprado la caravana, me han dicho que puedo ir a la ITV y decirles que me bajen el PMA de mi coche. Sabe alguien si esto es posible?. Alguien lo ha hecho?. Gracias y un saludo a todos. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No ens dius quin cotxe és ni quantes places té. Crec, i corregiu-me si m'equivoco, que el que fan a la ITV és rebaixar la MMA reduint el nombre de places, la qual cosa és possible en vehicles grans (TT's i monovolums) que tenen més de quatre places + conductor. Atenció doncs a les places que necessites, doncs crec que vares dir que ja sou 5...
Potser la millor fórmula fora treure't el carnet B+E i anar tranquil. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Toni...crec que tens raó, que el que fan es treure places....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Gracias por las respuestas. Mi coche es un monovolumen seat alhambra de 7 plazas, pero sólo utilizo 5, y de hecho sólo tengo 5 asientos, los otros dos eran opcionales y no los compré.
Saludos. |
|
Hola
El meu gendre té un Renault Espace, autoritzat per 7 places, els mossos el van aturar en un control rutinari a Pons, el van multar, perquè excedia de la massa màxima autoritzada, li van fer deixar la caravana a comissaria, la va tenir que anar a buscar amb el cotxe que la portava anteriorment, que no sumava els 3500 kg. Va anar a la ITV per rebaixar la M.M.A. de cotxe, cossa que li van fer sense cap impediment i li van posar la M.M.A. de manera que sumant les dues, sumessin 3499 kg. No li van tocar per res el numero de places. Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
|
Gracias maverick, tu respuesta me llena de alegría, ya que este problema me impedía hacer ruta. De esta manera, seguramente que haremos ruta antes de lo previsto. Una cosa, en que estación de ITV se lo hicieron?
Un saludo y muchas gracias. |
|
Es el mismo caso que en mi vehiculo Peugeot, esta para 7 plazas
tambien estudiare el tema, ya que me interesa ver que ventajas me aporta por ahi al conjunto (cv+cx) supongo que en una ITV me informaran bien, ya que nuca he preguntado nada, solo visitarlos, pagar y responder como un robó lo probare el jueves que tengo libre, por aqui cerca hay una ITV bastante grande, preguntare por tu marca y modelo para postearlo, okappa hasta luego Salutacions 136cv + CV + Bluegrass
|
|
Iroques , nosotros nos paso lo mismo cuando teniamos caravana y fuimos a la ITV y nos modificaron elPMA del coche, pero quitaron peso de carga util, no numero de plazas del vehiculo.
|
|
Ok, gracias a todos, en cuanto pueda iré a la ITV que tengo al lado de casa a pedir información sobre el tema. Cuando sepa alguna cosa la pongo en este hilo por si le sirve a alguien más.
Un saludo. |
|
Se me olvidaba , tubimos que pagar unos 36 Euros mas o menos por la modificacion, todo te lo aran en la ITV en unas horas.Te pesaran el vehiculo por ejes individualmente , delantero y despues trasero y despues decides los kilos que quieres quitar y modifican la ficha tecnica del vehiculo.
|
|
No sé on li van fer, però demà li preguntaré i ja et diré quelcom.
Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
|
Maverick , a mi mo varem fer ara fa uns 6 anys a la ITV de Tarrassa.
|
|
Menys mal que per aqui no abundant les báscules públiques :!: :!: :!: La majoría de nosaltres estem fora de la llei :D :D
Fa tres anys , a Suiza ens van portar a les bascules públiques 2 cops perque els gendarmes deien "GRANDE......GRANDE, PAPIERS........PAPIERS". Sobrepasavam +de 10%permés. Nosaltres deiem que portavem els diposits de aigua molt plens. No ens van multar per miracle després de estar retinguts al pas fronteré mes d'una hora :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola iroques
El meu gendre va anar a l’ITV del Carrer Motors, al final del passeig de la Zona Franca, Barcelona. M’ha dit que l’enginyer de l’estació és un “tio” molt enrotllat, per això li va fer que la suma de les dues MMA sumes 3499 kg, per evitar les diferents interpretacions dels cossos de seguretat vial. Salut Andreu
|
Hola a tots!
jo també vaig fer aquesta modificació consistent en rebaixar la MMA del cotxe i de la caravana. Cotxe: Nissan Terrano (7 places) Per que no eliminin cap plaça, cal contar 75 kg per persona. La caravana, segons la fitxa tècnica, te una MMA de 1200 kg, segons el fabricant. Be, donç el dia que vaig ana a la ITV, la vaig buidar del tot. ¡Sorpresa!, en buit, pesaba més de 1200 kg. Menys mal que l'enginyer no ho va tenir en compte. Al cap d'un parell d'anys, vaig tenir la oportunitat de treure el B+E i ho vaig fer, per que encara que els documents diguin el que diguin, en cas d'un accident important, la companyia de asegurances, que diria??? Veguileu amb tot aixó, que crec que es un tema important. Salut!!! |
|
Jo vaig optar per treurem el B+E, així puc anar tranquil amb el pes que porti, al menys es el que pensava.
La meva caravana segons papers, te un PMA de 1350/1600Kg, aixó vol dir que está autoritzada per 1350Kg, peró que en cas de necesitat es pot augmentar fins els 1600. Com vaig fer possar alguns accesoris, que calculo al voltant dels 220kg, vaig pensar amb anar a la ITV per augmentar el pes de la CV al maxim permés, la vaig pesar en buit, quasi sense cárrega i va pesar 1850kg, així que no hi ha res a fer, sigui com sigui vaig passat de pes. Al menys si em paren i miren papers sense pesarla vaig legal amb el carnet. Espero que no me la pesin mai. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|