• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nivalia fa 19 anys 9 mesos #7193

Hola el 17, 18, 19 de novembre fan nivalia a la fira.

* ¿Fan ofertes de forfaits o altres coses les estacions d'esqui?
* ¿Jo si hi vaig aninira el divendres, tambe es de cara al public o nomes es profesionals?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nivalia fa 19 anys 9 mesos #7217

Jo hi he estat un cop, es per tots el publics (profesionals i no profesionals)
i troveras representacio del gairebe totes les estacions d'esqui i efectivament pots comprar el forfet de temporada, pero no se si et feran
algun descompte
nosaltres hi vem estar per comprar les planxes de surf dels nois, el mercat d'ocasio si que val la pena.
fins aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12