• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nivalia fa 19 anys 10 mesos #7193

Hola el 17, 18, 19 de novembre fan nivalia a la fira.

* ¿Fan ofertes de forfaits o altres coses les estacions d'esqui?
* ¿Jo si hi vaig aninira el divendres, tambe es de cara al public o nomes es profesionals?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nivalia fa 19 anys 10 mesos #7217

Jo hi he estat un cop, es per tots el publics (profesionals i no profesionals)
i troveras representacio del gairebe totes les estacions d'esqui i efectivament pots comprar el forfet de temporada, pero no se si et feran
algun descompte
nosaltres hi vem estar per comprar les planxes de surf dels nois, el mercat d'ocasio si que val la pena.
fins aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12